Fria drinkar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
M

maria70

Gäst
Hej!

Har en fråga, hört av så många att det är fria drinkar på Thai air, stämmer det??
och gäller det champagne också? ::)

Tack så mycket för svaret!!! jo jag älskar champagne och dricker gärna på planer om det finns! ;D

Jag vet faktiskt inte heller Maria, vissa bolag tar betalt för skumpa. Har dock aldrig sett att Thai Air tar betalt för något, men kolla på deras hemsida. Det finns kanske någon upplysning där. SKÅL och trevlig resa!! :laugh:

Jag ska inte resa förrän i december men man måste ju vara lite förberedd ;)
Ska kolla deras hemsida. :wai:

"ledarn " sa:
Skumpa har jag bara fått då jag flugit Economy Extra eller Business/First.
Aldrig med "monkey" class....

Men har inte heller frågat när jag suttit i "monkey"...
Är så nöjd med gratis öl och grogg !!
rätt i det du skriver och helt klart inte så snålt som ex SAS

GLÖMDE, SORRY
muserande vin till maten har jag fått där dock ej äkta skumpa men den gillar inte jag, anser andra områden har klart godare

"ledarn " sa:
Delvis !!

Men den här gången var jag riktigt stressad och uppjagad då jag klev ombord.
Detta det första plan som lämnade Europa och fick Utapao som destination när flygplatsen var ockuperad av "gultröjorna"... Satt hemma som på nålar och följde utvecklingen via SAS hemsida om planet skulle avgå eller inte. Avgång var 20,00 och dom gav besked att resa blir av med ny destination 16,30. Så det blev en riktigt skön känsla och all nervositet bara rann av, så man kände sig mycket annorlunda den kvällen.. Och det var fantastiskt att kliva in i denna första klass salong. Vilka fotöljer det stod där !! tror det var 20 platser bara, säkert 6 värdinnor på oss 20 lyckliga. Så service var definitivt ingen bristvara på denna flygning.

när vi lämna arlanda då så fick vi ny kurs under resans gång o det blev o landa på gamla flygplatsen men kompisarna som skulle komma senare samma dag me Finnair blev kvar här hemma :(

ledarn!!!!!!!!!!
"ledarn " sa:
Skumpa har jag bara fått då jag flugit Economy Extra eller Business/First.
Aldrig med "monkey" class....

Men har inte heller frågat när jag suttit i "monkey"...
Är så nöjd med gratis öl och grogg !!

Inte klart vad du skriver?
Vet du skilnaden påskumpe och muserande vin?
Sen går du in och skriver om första klass men där snålar ingen
MVH Kjell

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp