Gå på glas 314 meter upp.

Isan Lover

Forumveteran
Hej

Inget för mig som har svindel, nu kan man besöka den nya byggnaden King Power Mahanakhon och gå på deras glasgolv 314 m högt upp i luften, kanske något som en del andra vill pröva på, för min del räcker det med att se detta på bild.

1543383677570.jpeg

1543383841263.jpeg

Vågar du gå på glasgolv uppe i Thailands högsta byggnad?

Mvh isan lover

Helt klart en häftig upplevelse jag aldrig gjort,,, men,,,,, Har hoppat ut från flygplan från 1500m, slängt mig ut från en mobilkran från 70m,,, men då hade jag ju en livlina iaf. Så mitt svar är, numera med åldern som tydligen gjort mig till en "chicken" gällande denna gång på ett tak. Nej tack. :)

Helt klart en häftig upplevelse jag aldrig gjort,,, men,,,,, Har hoppat ut från flygplan från 1500m, slängt mig ut från en mobilkran från 70m,,, men då hade jag ju en livlina iaf. Så mitt svar är, numera med åldern som tydligen gjort mig till en "chicken" gällande denna gång på ett tak. Nej tack. :)
Jag tror kycklingen skulle göra detta utan problem.:thumbsup:

Vore kul om någon tar lite kort där. För min del blir det nog inget Bangkok på ett bra tag :( Har lite annat som måste åkas till och sedelpressen går tyvärr bara på halvfart.

Tillbaka
Topp