Gästinlägg stoppas på TS, Mycket bra!!

Nu börjar jag undra vad @Pepsi är ute efter egentligen. Varför i all världen skulle Admin vara förbjuden att ha åsikter och vara förbjuden att gilla inlägg. Till syvende och sist är det tack vare @Kycklingen att TS finns överhuvudtaget. Och så skulle hon vara förbjuden att yttra sig. Jag är kanske förbaskat trög men jag fattar absolut ingenting.

Vi försöker, på ideell basis, hålla TS igång så gott vi kan. Det är tidskrävande, framför allt för Admin. Personligen gör jag detta för att jag tycker det är roligt, dessutom är det intressant.

Vad Pepsi har för ambitioner med sina inlägg här kan jag bara spekulera i. Är du intresserad av att ta över TS och driva det på ditt sätt får du väl ge Kycklingen ett anbud. Om hon vill överlåta det hela så kan du ju driva det som du vill ha det. Men Kycklingen har i alla fall mitt fulla stöd, annars hade jag aldrig kommit tillbaka som forumvärd.

Det låter som en bra utveckling av TS...
Men om man tänker lite längre.. så anser jag att vid svar från TS-teamet i olika dialoger, så skall dessa svar komma från forumvärdarna och inte Admin.. Admin är ägare och som jag ser det inte en som skall lägga sig i enstaka dialoger.
Alla svar från TS-teamet skall vara objektiva. Om ägaren sitter och gillar en del personers inlägg och förkastar andras blir det lite som "mr TRUMP".. Ägaren bestämmer vem, vad som skall vara bra/inte bra... Och passar ägaren (TRUMP)..
Som bra chef delegerar man ansvar till sina ansvariga chefer.. Och därefter ingriper man enbart om cheferna har gjort något fel.. Litar man inte på sina chefer så får man ta det samtalet med dem... :) Det gör en bra chef..
Men kanske en god bit på vägen nu.. Kanske ??? :wai::wai::wai:
Hoppas vi slipper "gillanden" från ägaren fler gånger... Det kallas opartiskhet... :wai:
Säkert någon som inte gillar vad jag framfört nu... Jag bryr mig inte om vem som är ägare... Samma sak oavsett ägare.
Många medlemmar har olika åsikter.. Ok!! Men skit inte på andra och förvänta sig gillande...
Mai phen rai..
Börja nu inte gnälla.... Då säger jag bara do dutt chani.. :D
Krap khun krap :wai::wai::wai:

Om jag skulle ge ett (o)gillande på detta inlägg så torde det bli tumme ner, 4 av 5 möjliga...

Nu undrar jag vem Bertil med ogiltig adress är ? Ja,ja bara undrar. Nyfiken i strut kanske, men det skiter jag i. 55

Nu undrar jag vem Bertil med ogiltig adress är ? Ja,ja bara undrar. Nyfiken i strut kanske, men det skiter jag i. 55
En som tråkigt nog bara vill trigga andra till skitsnack... Lite som andra som har olika "NICK" och utger sig för att vara någon annan.. En del blir avstängda... Och skaffar ett nytt "NICK" för att fortsätta bråka..
:(:(:(

En som tråkigt nog bara vill trigga andra till skitsnack... Lite som andra som har olika "NICK" och utger sig för att vara någon annan.. En del blir avstängda... Och skaffar ett nytt "NICK" för att fortsätta bråka..
:(:(:(
Nytt nick? Jag har varit medlem här längre än du. Och jag bråkar inte men talar från hjärtat. Och det blir kanske illa hörda sanningar ibland.

Nytt nick? Jag har varit medlem här längre än du. Och jag bråkar inte men talar från hjärtat. Och det blir kanske illa hörda sanningar ibland.
Jag skiter fullständigt i hur länge du varit medlem... Men du vill gärna trigga andra att tjafsa med mig... :(
Vill du det är det upp till dig.. Jag går aldrig in på person i mina inlägg, vilket du gör..
Mina inlägg gillas säkert inte av alla... Men det får jag ta.. Men jag ger mig inte på enskilda medlemmar.... :mad:

บายๆ , 555555 :xmas_smiley:

Jag skiter fullständigt i hur länge du varit medlem... Men du vill gärna trigga andra att tjafsa med mig... :(
Vill du det är det upp till dig.. Jag går aldrig in på person i mina inlägg, vilket du gör..
Mina inlägg gillas säkert inte av alla... Men det får jag ta.. Men jag ger mig inte på enskilda medlemmar.... :mad:

บายๆ , 555555 :xmas_smiley:
SKIT PÅ DU, SOM INTE VERKAR HA DET MINSTA AV SJÄLVINSIKT.
NU ÄR JAG EN GAMMAL GUBBE SOM INTE HÄNGER MED ER UNGDOMAR I ERAT DRAVEL.
MEN HAR FÖRSTÅTT ATT DU ÄR EN JOBBIG JÄKEL SOM PÅ MIN TID HADE FÅTT SMÖRJ TILLS VETT HADE INFUNNIT SIG.

SKIT PÅ DU, SOM INTE VERKAR HA DET MINSTA AV SJÄLVINSIKT.
NU ÄR JAG EN GAMMAL GUBBE SOM INTE HÄNGER MED ER UNGDOMAR I ERAT DRAVEL.
MEN HAR FÖRSTÅTT ATT DU ÄR EN JOBBIG JÄKEL SOM PÅ MIN TID HADE FÅTT SMÖRJ TILLS VETT HADE INFUNNIT SIG.
Ett nytt otrevligt uttalande från samma medlem... :( Tråkigt med dessa som hotar när de inte klarar av en dialog..
När man inte kan prata tar nävar vid.. :confused:

Tillbaka
Topp