Dick
Aktiv medlem
Hej In-Ka , kom med på trevlig morgontur i östgötaskogarna
![]()
du ser ju inte så korkad ut????????Hej In-Ka , kom med på trevlig morgontur i östgötaskogarna
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej In-Ka , kom med på trevlig morgontur i östgötaskogarna
![]()
du ser ju inte så korkad ut????????Hej In-Ka , kom med på trevlig morgontur i östgötaskogarna
![]()
Ja ibland måste man ha en ängels tålamod när vuxna leker i sandlådan. Men med detta sagt kan man inte låta bli att skratta ibland och då kan man ju inte radera, eller hur?Jag tror både @Skip och @ Dick jobbar som nöjesunderhållare. En apa och en groda. Kanske cirkus Stockholm?
Ja då, skrattar jag med.... =)Ja ibland måste man ha en ängels tålamod när vuxna leker i sandlådan. Men med detta sagt kan man inte låta bli att skratta ibland och då kan man ju inte radera, eller hur?![]()
Är det herr skip? =)Hej In-Ka , kom med på trevlig morgontur i östgötaskogarna
![]()
Frisk luft är bra. Ser varmt ut i de kängorna =)Äääh det skip...par vi , Det är herr Phonta
Lite tidigare taget , faktiskt väldigt sköna att gå i skogen med, ganska kyligt på morgonen och jag blir sällan varm om fötterna, bra stöd , de kängor jag alltid går med i skog och mark, "Alpjäger" kvalitetskängorFrisk luft är bra. Ser varmt ut i de kängorna =)
Herr skip utan säkerhetsmunderingÄr det herr skip? =)
Mitt inlägg var inget illa menat. Tror skip förstår det med.Ärligt talat tycker jag det börjar bli lite väl mycket kommentarer mot @Skip Vet att han pallar en hel del men vissa kommentarer går lite över gränsen. Kom igen nu gummor och gubbar, bättre kan vi![]()
Ingen fara jag står pall för mycket mer skall du veta, vuxenmobbning bekommer mig inte speciellt ,och tröttnar jag så loggar jag utÄrligt talat tycker jag det börjar bli lite väl mycket kommentarer mot @Skip Vet att han pallar en hel del men vissa kommentarer går lite över gränsen. Kom igen nu gummor och gubbar, bättre kan vi![]()
Herr skip utan säkerhetsmundering![]()
Phonta var dock innan min tid. Herr Joker kommer jag ihåg =)Äääh det skip...par vi , Det är herr Phonta
Mitt inlägg var inget illa menat. Tror skip förstår det med.
Kärt barn har många namn sägs detNä var nog inte dig jag syftade på heller![]()
Jo det har ju hänt några gånger, också brukar offerkoftan åka på också skall du aldrig komma tillbaks.Ingen fara jag står pall för mycket mer skall du veta, vuxenmobbning bekommer mig inte speciellt ,och tröttnar jag så loggar jag ut
Visst ser han väl bevarad ut, det måste erkännas. Men det gäller att ha självdisciplin om man skall orka med 8 km dagligen, jag är alldeles för lat för det. Men har man en fru som hänger med är det en annan sak, min har sällan tid.Jo det har ju hänt några gånger, också brukar offerkoftan åka på också skall du aldrig komma tillbaks.
Men som jag skrivit tidigare så tycker jag du har dålig självinsikt. Du vräker många gånger ur dig okvädningsord mot andra men så får du svar, då skall du lämna forumet och aldrig komma tillbaks, för alla är så elaka mot dig men du är så snäll
Men du ser vältränad ut på bilden, bättre än sist då såg du lite gammal ut, ser yngre och fräschare ut på fotot.
Så skogslivet i Sverige kanske är nyttigare än stadslivet i Pattaya
Jag får testa nu i 2 månader.
Jag laddade ner standup shower med Johan Glans, David Batra, Måns Möller etc. som jag lyssnade på när jag var ute och gick.Visst ser han väl bevarad ut, det måste erkännas. Men det gäller att ha självdisciplin om man skall orka med 8 km dagligen, jag är alldeles för lat för det. Men har man en fru som hänger med är det en annan sak, min har sällan tid.