Gissa yrket!

Jag är här ibland, jag undrar vaeför byter folk nikname för? Vad är poängen? Fan man vet inte vem man pratar med.
Idioter, byt tillbaka för fasiken. Att ta den snallaste, Jonas till PanPan. vad skall det vara bra för vad blir annorlunda? Dick, mick eller nick istället för skitgubbe. Sluta med det där idioter .
Idioter två gånger om!Hårda ord men som tur är är vi inte mottagliga för ”vuxenmobbning” här på T.S:wave_transparent:

Säger bara :thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown: till Berra som gillar och Pan Pan för skitsnack
received_234064177892861.jpeg

Fick ett jobbuppdrag nästa vecka, sätta fårstängsel några dagar, bra job och Covidfritt utomhus så det hakade jag på, slå ner stolpar passar mig bra, får man utlopp för lite aggresion och sover gott på natten, Får passa sig så man inte blir en fårskalle bara :)

Fick ett jobbuppdrag nästa vecka, sätta fårstängsel några dagar, bra job och Covidfritt utomhus så det hakade jag på, slå ner stolpar passar mig bra, får man utlopp för lite aggresion och sover gott på natten, Får passa sig så man inte blir en fårskalle bara :)
Tur att du skrev den sista meningen annar hade du lagt orden i munnen på åtskilliga. :D

Tillbaka
Topp