Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Micke.T är ledigt mot ett blygsamt arvodeGe er nu.
Det är redan avgjort....
Frugan har träffat många Micke i Thailand, Finland och Sverige.Micke.T är ledigt mot ett blygsamt arvode![]()
Ja att frugan din träffat många Micke, förvånar mig inte. Det namnet har enorm dragningskraft på damernaFrugan har träffat många Micke i Thailand, Finland och Sverige.
Det rankas nog rätt lågt nu....
Inte bara trevliga gubbar..
Ett vanligt namn kan ställa till det.....
Hur är det med dörjning där nere?Det blev två nya motorbäddar i dag.
Båda motorerna flyttades 50cm föröver.
Själv skulle jag gjort tvärtom och flyttat dom akteröver för att få igen mer utrymme där skrovet är bredare.
I morgon tar vi över själv det sista justeringarna som att kapa till axlarna och sätta dit nya medbringare med knutkors.
![]()
![]()
Tinor är väldigt vanligt men trolling är tyvärr ovanligt.Hur är det med dörjning där nere?
Sätta på par dörjestänger och fyra linor på var sida, har ju en del ytlevande fisk där nere.
Sett att i sydvästra Thailand fiskar dom fisk med tinor, är det nåt man gör där med?
Knutkors med raka axlar å motor,då kan inte knutarna jobba ,om det är som på bilar tex ?Det blev två nya motorbäddar i dag.
Båda motorerna flyttades 50cm föröver.
Själv skulle jag gjort tvärtom och flyttat dom akteröver för att få igen mer utrymme där skrovet är bredare.
I morgon tar vi över själv det sista justeringarna som att kapa till axlarna och sätta dit nya medbringare med knutkors.
![]()
![]()
Den där Sverige t-shirten är rätt klassisk! Du skulle väl bli lynchad av BLM om du gick runt med nu dock...Hittade några till..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Finns BLM på Masbate??Den där Sverige t-shirten är rätt klassisk! Du skulle väl bli lynchad av BLM om du gick runt med nu dock...
Vet inte men är det värt risken?Finns BLM på Masbate??
Nu finns den inte kvar för jag gav bort den på Seychellerna.
Absolut, utan risker har man inte något liv.Vet inte men är det värt risken?![]()