A
Anonym
Gäst
Jo , och kanske finns det även skäl till det .................Det där förstår jag inte så mycket av (avundsjuka)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo , och kanske finns det även skäl till det .................Det där förstår jag inte så mycket av (avundsjuka)
Jag har för mig att andrejsdenruskige är yngre än sin fru också, jag är inte Thai men är 3 år äldre än min sambo,Andrejsdenruskige är la inte så gammal heller? Kvittar la iofs själv men 30 år är la lite väl mycket skillnad.
Själv har jag en fru som är äldre, är la inte så vanligt känns det som...
Demensen måste ha slått till ordentligt på dig...
Ja, och förstår man inte vad jag skriver och vad jag menar så kanske man inte är så välbeställd innanför pannbenet , Du väljer bort stycket där jag säger att det finns otaliga forskarrapporter om detta ämne ... Så läs gärna vad jag skriver och inte vad du tänker , har jag skrivit att jag gillar dessa två ? Jag skrev att man inte skall hänga ut minorotetsgrupper och inte publicera bilder man inte har rätt att publicera .. men tydligen är forumreglerna som en flagga för vinden beroende på vilka som skriver , dessutom är det märkligt med vissa här , ni skriver endast i syfte att ställa till skit , ta Knasen tillex , inte ett vettigt inlägg utan att kasta skit omkring sig ...... Micke Nor likaså och tydligen tillhör även du"Knasgänget "![]()

Fn att du orkarJag har läst en gång till vad du skrev, och jag förstår inte vad jag inte förstår.
Du har säkert rätt i att jag är lite fattig innanför pannbenet, men jag är ändå lite nyfiken på vad det är jag missar. Snälla, kan du inte i din upphöjda vishet upplysa mig lite mer. Vilket stycke valde jag bort ?
Så här skrev du först:
"Alt, finns många stt välja på som kvinnor gillar med rakade skallar , de som tror att potensen sitter i hårväxt på skallen har nog missat en del i biologilektionerna , snarare är det så att vi med tunt på skallen har betydligt mer manligt hormon testosteron än de hårfagra killarna"
Sen skrev du så här:
"Hahaha ,finns nog otaliga undersökningar och forskarrapporter om detta ..."
Var det det sista inlägget du menade att jag valde bort?
För mig låter det mer som en from förhoppning att det kanske finns någon som i någon avhandling påstår detta.
Kan man tillåta sig att gissa på att den "forskaren" är lite tunnhårig själv?
Har du någon länk till en sådan avhandling som du kan visa här?
Annars kan du ju läsa den länken som Lyco visade:
http://illvet.se/manniskan/aldrande/varfor-ar-det-sa-manga-man-som-blir-skalliga
F.ö. får jag intrycket att du hetsar upp dig lite väl lätt. Ett välment råd, försök att ta detta för vad det är, det är ett forum, där om man framför en åsikt så måste man räkna med att det finns andra åsikter som också vill ha utrymme.
Kan man sedan göra detta lite lagom retsamt utan att gå över gränsen så blir det ju i bästa fall trevligt för alla.
De flesta jag har läst, särskilt på MPR, tycker att Knasen är en mästare på detta. Om man tycker som honom vill säga, i annat fall kan det bli jobbigt, tro mig jag har försökt
Då kan det vara läge att slita sitt hår. Kanske jag är mer viril nu?![]()
Den funktionen vill jag inte använda har man ju ingen att käfta med 555Det bästa här är ignorera funktionen , blir fler och fler där
Fn att du orkar
Var det det sista inlägget du menade att jag valde bort?
Precis !!Mao att det finns massor av hypoteser om detta , dock endast hypoteser , du om någon har ju uppenbarligen problem
med din sk .virilitet , jag har inga problem alls ,allt var ju för fn att stort skaämt ,svs hela tråden , men det förstog väl inte du din stackare , måste vara jobbigt med en sådan klen försåelse för vad som skrivs här ...
Fn vad mycket pappskallar det finns på dessa forum ,och de värsta är ni som bara kommer in när det skall munhuggas , ............... döskallar
.Vissa är ju för korkade att käfta med , blir ju svar "God dag yxskaft"Den funktionen vill jag inte använda har man ju ingen att käfta med 555![]()
Som sagt, vi skriver här för att delge erfarenheter, utbyta information och debattera olika saker. Så länge detta görs på en civiliserad nivå är detta helt OK. Vi moderatorer vill inte gå in med ständiga pekpinnar och med röd text. Här gäller frihet under ansvar men om det skrivs direkta olagligheter, personangrepp o dyl måste vi gå in och styra upp det hela.Eftersom man är en pappskalle och korkad enligt profeten Phonta så ska inte jag förstöra detta forum mer. Till er andra en riktigt trevlig midsommar och tack för mig.
Ta inte åt dig vad Phonta skriver ... han vill bara ha debatt.Eftersom man är en pappskalle och korkad enligt profeten Phonta så ska inte jag förstöra detta forum mer. Till er andra en riktigt trevlig midsommar och tack för mig.
Jaha , och ni andra då som slänger ur både det ena och det andra , ni vill inte ha debatt eller ???Ta inte åt dig vad Phonta skriver ... han vill bara ha debatt.
Trevlig midsommar men kom tillbaks och skriv.
Jaha , och ni andra då som slänger ur både det ena och det andra , ni vill inte ha debatt eller ???
DE dagar som jag inte orkar eller ids skriva så händer ju inte något på Forumet , så något positivt måste det ju vara .... Och så vill jag påpeka till Dig Janne , inte bara jag som vill ha debatt utan även du samt vissa andra nya orosmakare här ..........

Om jag går tillbaka i denna tråd samt diverse "kattrådar" och "Vapentrådar " så kan jag finna en hel del inlägg från dig Knasen där man nog inte kan beskylla mig vara den ende som idiot och psykförklarar andraTycker verkligen du är en guldklimp för det här forumet, helt klart så vore forumet stendött utan någon som du som slänger käft och retar upp andra. Synd bara att du tycker att du ska ensamrätt på att agera motvallskärring och så fort någon tycker annorlunda och avviker från dina åsikter, som ju är dom enda rätta, så hyllar du ignorerafunktionen eller viftar med regelboken. Bara för att därefter återgå till att idiotförklarar din omgivning i orda lag igen.
I din twistade värld så skulle du förmodligen beskriva det som att du vore någon form av alphahane, medan du i andras ögon mer framstår som en tvättäkta forumhaverist med en rejäl skopa hybris och som anser sig ska ha monopol på att idiotförklara sin omgivning.
Kul är det iallafall![]()
Om jag går tillbaka i denna tråd samt diverse "kattrådar" och "Vapentrådar " så kan jag finna en hel del inlägg från dig Knasen där man nog inte kan beskylla mig vara den ende som idiot och psykförklarar andra
Så jag tror nog att många av oss , inklusive jag själv kan ta och rannsaka oss själva om detta
Sen till en annan forumdeltagare Tydligen så gillar du att visa ditt missnöje med någon genom att konsekvent gilla de som genom inlägg som vänder sig mot mig , till dig vill jag säga att du beter dig som en barnunge och inte som en Hojåkare, en dag slår ju detta tillbaka ....................Kanske snabbare än vad man tror ...
Tycker det finns själ att skippa såna barnsligheter här på Forumet där det precis som Berra skriver skall var trevligt och inte finnas en fientlig stämning![]()
Självklart vill många här, inkl. mig ha en diskussion men kanske respektera varandras åsikter och inte kalla varandra nedsättande. Jag bryr mig inte så mycket men inget kul när folk lämnar.
Självklart finns det plats för alla men man behöver inte ta allt så seriöst ...
Fan jag trodde det var jag som höll låda i trådarna så det var hålligång 555.Jaha , och ni andra då som slänger ur både det ena och det andra , ni vill inte ha debatt eller ???
DE dagar som jag inte orkar eller ids skriva så händer ju inte något på Forumet , så något positivt måste det ju vara .... Och så vill jag påpeka till Dig Janne , inte bara jag som vill ha debatt utan även du samt vissa andra nya orosmakare här ..........