gunnarg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Phonta " sa:
Han bor även på fel sida om innanhavet (viken ) ,, eller föressten kanske är det bra att han bor där ..................... ::)

Annars tycker jag Phuket är fint , fina bergsområden några mil Norrut , helt fantastiskt vackert .. Chalong tror jag det hette där vi bodde ,helt ok likaså Rawai beach var ett trevligt ställe . Resten kan de elda upp anser jag , bara skit med Patong .... dessutom taskigt regnigt klimat , tycker det regnar mest varje dag ,även då det EJ är regnsäsong .. Inte som i Pattis , grymt bra , bästa klimatet enligt mig själv och mitt tycke , hatar detta djäkla regnande..
Du tycks inte veta mycket om Phuket men der är som det mesta du har åsikter om bara en massa svammel. :nod:

Och du själv som bara gör inlägg då du skiter på andra , då får du räkna med att du ibland inte får medhåll..
Och nej , jag vet inte mycket om Phuket , har bara varit där två gånger , bara en kompis som bott där i ett antal år , han säger att det regnar mest varje dag , även under icke regnsäsong .. Väldigt sällan torkperiod i Phuket tydligen enligt hans utsago , men han vet ju inget heller i jämförelse med Dig den allsmäktige
(Gud är stor :wai:)

"Phonta " sa:
Och du själv som bara gör inlägg då du skiter på andra , då får du räkna med att du ibland inte får medhåll..
Och nej , jag vet inte mycket om Phuket , har bara varit där två gånger , bara en kompis som bott där i ett antal år , han säger att det regnar mest varje dag , även under icke regnsäsong .. Väldigt sällan torkperiod i Phuket tydligen enligt hans utsago , men han vet ju inget heller i jämförelse med Dig den allsmäktige
(Gud är stor :wai:)

Hahaha.. jo säkert att det mest hela tiden :)
Senaste gången jag var där i vintras så regnade det EN gång och det var i hela 15 minuter :) Att det sedan regnar under regnperioden är ju naturligtvis normalt.
Men håller man till på phuket så finns det som bekant hur mycktet som helst att pyssla med om man vill...
Sitta i bushen o glo bara för att det är billigt och att man har dåligt med kosing kan väl aldrig vara bra i längden (de flesta super väl ihjäl sig till sist) :)

Vem sitter i buschen ??? Sitter själv i pattis sedan sex månader tillbaka och det är fa..så mycket bättre än Buschen i Isaan tillika Phuket ;D

Men du har ju alltid rätt Baaaa Booo Bo ;D ;D ;D

"Phonta " sa:
Han bor även på fel sida om innanhavet (viken ) ,, eller föressten kanske är det bra att han bor där ..................... ::)

Annars tycker jag Phuket är fint , fina bergsområden några mil Norrut , helt fantastiskt vackert .. Chalong tror jag det hette där vi bodde ,helt ok likaså Rawai beach var ett trevligt ställe . Resten kan de elda upp anser jag , bara skit med Patong .... dessutom taskigt regnigt klimat , tycker det regnar mest varje dag ,även då det EJ är regnsäsong .. Inte som i Pattis , grymt bra , bästa klimatet enligt mig själv och mitt tycke , hatar detta djäkla regnande..
Bättre klimat i Hua Hin, alltid ett par gr svalare och mindre regn än Pattaya trakten ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp