Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Helt uteslutet. Visserligen så hade frugan aldrig varit gift eller hade barn innan hon träffade mig, så det hade med thailändsk tradition varit rätt. Men jag sa att om dom vill ha sin sod så får dom aldrig mer nån hjälp av mig, sedan hörde jag aldrig nått mer om det.
Borde kanske lagt till gav ni något av värde istället för pengar, folk som köpt hus, gett jordbruksmaskiner eller andra dyrbara hårdvaror kanske röstar nej och anser sig inte betalt sinsod för dom inte gav kontanter
Borde kanske lagt till gav ni något av värde istället för pengar, folk som köpt hus, gett jordbruksmaskiner eller andra dyrbara hårdvaror kanske röstar nej och anser sig inte betalt sinsod för dom inte gav kontanter
Jag lät bygga en halvmeter mur hemma hos svärföräldrarna för ca. 10.000 baht tror jag det var för att hindra att vattnet rann in hos dom ifrån grannens tomt som hade höjt upp den så blev en lerpark hos svärföräldrarna vid regn.
Vart det ju 1 år innan vi gifte oss på Amphoe men får väl se det som sinsod då
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.