Hej grabbar, tro nu inte att detta med misshandel av sin kvinna i Thailand är ovanligt, frugans dotter har varit med om detta minst två ggr med pojkvänner, det är extremt vanligt, nu vet jag inte om detta är korrekt så se det som en skröna som kanske är sann, "En thaiman har enligt lag rätt att slå sin fru så länge det sker inom husets väggar, offentligt så kan han inte göra detta." Om detta är korrekt vet jag inte men jag vet med säkerhet att era nya kärlekar inte på något sätt utgör en minoritet ifråga om att bli misshandlade, om deras berättelser stämmer vilket de inte alltid gör

så är det bra att de lämnar dem kvickt som fasen. Thailand är inte ett land där kvinnan har de rättigheter som hon har i Europa , även om det blivit bättre. Men var nu lite kritiska till vad dessa damer berättar, osanningar som gagnar en är väääldigt vanligt tyvärr.
Jag lever i en Thaiby och ser det mesta som sker, denna by är rätt förskonad verkar det som, men hör en massa från andra byar runt om. Har varit gift med min Thaihustru i 17 år nu, och hittar du en bra Thaikvinna så kan du inte får bättre fru, Men passa er för sprit och lotteri /kortspelande damer, bara trubbel och elände, bryt direkt ett förhållande om sånt skit är aktuellt