High Chaparall i sommar? 3st fribiljetter utlottas

• Trådstartare Trådstartare Gazton
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
G

Gazton

Gäst
Hejsan,

Jag har 3st fribiljetter till High Chaparall i sommar ( 3st á 180:- ) som jag gärna ger bort.

Kom med en bra förklaring till varför du vill ha dessa, och du är med i utlottningen. :)

Biljetterna kommer att finnas i kassan på High chaparall med ditt namn på.

http://www.highchaparral.se/sv/start/

Räcker upp handen!!

Jag skulle gärna vilja visa min tjej High Chaparall i sommar, Om allt går som vi tror så får hon sitt UT-kort nästa vecka och kan flyga hit före midsommar, Hon har bara upplevt Sverige under December till Mars och då var det inte mycket att skryta med. Så en sommardag på High Chaparall blir säker ett uppskattat minne för livet.
Min Tonårsdotter åker gärna med också.
:wai:

Ska man stanna till i dina krokar och kanske svinga en bägare med dig så krävs två friplåtar till ranchen, vi uppe i fjollträsk gillar gratis....

mvh Snyltaren ;)

Mille och b-tung,

Jag är dålig på att lotta . Pm:a era adresser så skickar jag 3 biljetter var.

SV: High Chaparall i sommar? 3st fribiljetter utlottas

Här har det lottats ut biljetter till höger å till vänster(b-tung och mille1000) :police:

Men har dom två berörda lotteri vinnarna hört av sig och lämnat någon rapport på CM:et om utförd rolighet på High chapparall, inte då, inte en susning om vad som blidde av de utdelade lotter. :wink_transparent:

Vi medlemmar på ThaiSnack.se kräver en utförlig rapport, OMGÅENDE! (om vad som skett) ;D :D ;D

SV: High Chaparall i sommar? 3st fribiljetter utlottas

"Jo-Be " sa:
Här har det lottats ut biljetter till höger å till vänster(b-tung och mille1000) :police:

Men har dom två berörda lotteri vinnarna hört av sig och lämnat någon rapport på CM:et om utförd rolighet på High chapparall, inte då, inte en susning om vad som blidde av de utdelade lotter. :wink_transparent:

Vi medlemmar på ThaiSnack.se kräver en utförlig rapport, OMGÅENDE! (om vad som skett) ;D :D ;D

Jag skickade biljetterna till Mille 1000. B-tung var storsint nog att låta Mille få dem.

Sen har jag tyvärr inte hört något från Mille, huruvida han hade nytta av dem. :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp