Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur ofta startar du om din mobiltelefon?
En gång i månaden brukar jag göra det, då uppgraderar den och tar bort lite skit!
Så e det, man bör starta om nallen lite då och då!Det varierar men det blev ju några gånger i samband med att köpte mig ny Iphone och flyttade appar mm från den gamla.
Svaret blir så fort något krånglar så är första åtgärden på fackspråk en "norsk reset"
Senast nu för någon timme sedan kunde inte min fru och hennes dotter ringa till varandra via Line men det funkade via Messenger. Jag bad både min fru och min frus dotter att stänga av och sedan starta om sina Iphones och då funkade Line igen mellan dem. Troligen låg dock problemet i dotterns Iphone för hon kunde ringa via Line till min fru via sin kompis mobil och Line.
Min Samsung S10+ införskaffades 2016 och fungerar alldeles utmärkt. Så jag behåller den tills vidare, vill ju inte bidra till elektroniknedskräpningen i onödan.När jag köper en ny telefon. Typ vart tredje år, eller något sådant.
Det viktigaste är väl att älsklingen kan nå dig för dagens arbetsbeskrivning.Min Samsung S10+ införskaffades 2016 och fungerar alldeles utmärkt. Så jag behåller den tills vidare, vill ju inte bidra till elektroniknedskräpningen i onödan.
5555, den får jag redan på morgonen. Kan dock revideras under dagen.Det viktigaste är väl att älsklingen kan nå dig för dagens arbetsbeskrivning.![]()
Köp ny skärm på Lazada, det har jag gjort 1200 baht, skall byta den när jag kommer hem.Köpte min Samsung A20 2020 vill jag minnas.
Den startas om några gånger per månad.
Den bör bytas ut då skärmen är knäckt på några ställen då jag allt för ofta har den i bakfickan även när jag sätter mig.
Under 2019 fick jag byta mobil tre gånger pga samma anledning och en gång åkte ur framfickan vid moppeåkning.
Mvh mobil klumpedunsen!
Hur är det med batteriet på en så pass gammal mobil?Min Samsung S10+ införskaffades 2016 och fungerar alldeles utmärkt. Så jag behåller den tills vidare, vill ju inte bidra till elektroniknedskräpningen i onödan.
Funkar faktiskt ganska bra fortfarande. Inte lika bra som när den var ny men fullt acceptabelt.Hur är det med batteriet på en så pass gammal mobil?