Hola senjoritas unt seniores!

Hmm?
Det gjordes senast idag, då uppdaterades 22 av alla mina appar.
Och varje månad(i kommande två år, sen inköpet av den) så skickar Nokia systemuppdateringar för själva luren.
Men annars brukar jag självmant göra uppdateringar av luren när jag märker att apparna börjar att "strula" eller bete sig konstigt.
Städa och ta bort saker som jag inte önskar att ha på luren görs omgående.

@JBK.Ltd.

Det varierar men det blev ju några gånger i samband med att köpte mig ny Iphone och flyttade appar mm från den gamla.

Svaret blir så fort något krånglar så är första åtgärden på fackspråk en "norsk reset" ;)

Senast nu för någon timme sedan kunde inte min fru och hennes dotter ringa till varandra via Line men det funkade via Messenger. Jag bad både min fru och min frus dotter att stänga av och sedan starta om sina Iphones och då funkade Line igen mellan dem. Troligen låg dock problemet i dotterns Iphone för hon kunde ringa via Line till min fru via sin kompis mobil och Line.

Det varierar men det blev ju några gånger i samband med att köpte mig ny Iphone och flyttade appar mm från den gamla.

Svaret blir så fort något krånglar så är första åtgärden på fackspråk en "norsk reset" ;)

Senast nu för någon timme sedan kunde inte min fru och hennes dotter ringa till varandra via Line men det funkade via Messenger. Jag bad både min fru och min frus dotter att stänga av och sedan starta om sina Iphones och då funkade Line igen mellan dem. Troligen låg dock problemet i dotterns Iphone för hon kunde ringa via Line till min fru via sin kompis mobil och Line.
Så e det, man bör starta om nallen lite då och då!

Köpte min Samsung A20 2020 vill jag minnas.
Den startas om några gånger per månad.
Den bör bytas ut då skärmen är knäckt på några ställen då jag allt för ofta har den i bakfickan även när jag sätter mig.
Under 2019 fick jag byta mobil tre gånger pga samma anledning och en gång åkte ur framfickan vid moppeåkning.

Mvh mobil klumpedunsen!

Köpte min Samsung A20 2020 vill jag minnas.
Den startas om några gånger per månad.
Den bör bytas ut då skärmen är knäckt på några ställen då jag allt för ofta har den i bakfickan även när jag sätter mig.
Under 2019 fick jag byta mobil tre gånger pga samma anledning och en gång åkte ur framfickan vid moppeåkning.

Mvh mobil klumpedunsen!
Köp ny skärm på Lazada, det har jag gjort 1200 baht, skall byta den när jag kommer hem.

Tillbaka
Topp