Hur hittar man en försvunnen vän?

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hej!
Har varit i södra thailand ett antal gånger. Där nere lärde jag känna en dam som ägde ett guesthouse. Vi blev jättenära vänner och vi ringde till varandra ibland. Nu är hon helt spårlöst försvunnen. Mailen fungerar inte, inte heller telefonen och hennes grannar vet inte vart hon blivit av. Hur kan jag hitta henne? Någon som har några tips? Har testat att ringa nummeruppysningen utan resultat. Hon ska ev ha flyttat till Chalong eller Phuket town.
/Maria

tyvärr

tyvärr så kommer du inte hitta henne om hon inte har registerat på ett nytt ställe. man behöver inte göra det nämligen. du kan vara folkbokförd vart som helst och bor var som helst

Köp sanningen

Troligen har hon träffat en kille. Annars skulle nog grannarna veta vart hon flyttat... Thaierna " vet inte " då de inte vill berätta sanningen.
Självklart har hon berättat för grannarna vart hon flyttar o.s.v.
Det kommer fram om du erbjuder grannen en hundring...
Tro mej !

Tack för alla svaren. Jag tror inte Athinya (som hon heter) har stuckit iväg med någon annan man=) Jag ska själv åka ner i juni och försöka leta upp henne.

Ibland har man läst i tidningar om svenska familjer som flyttat ner till Phuket och startat resebyråer/hotell. Var hittar man dessa? hade varit skitbra om man kunde få kontakt med någon "svensk" som är på plats där nere.

//Maria

:D :D Testa 118 118 dom e´ fantastiska på plocka fram folk. Har själv
nyttjat dom. Dom kopplar upp sig mot motsvarande 118118 i thailand,
och säkert kan dom hjälpa dig.

Hälsningar Nisse

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp