Hur kontaktar man Lost&found Suvarnabhumi Airport

dreamer

Medlem
Hur kommer man i kontakt med
Suvarnabhumi Airport
bortappat avdelning
Hittar inte kontaktuppgifter när jag googlar.
Har en barnvagn som ej kom fram till stockholm arlanda. Kom på att jag glömde sätta på taggen på Suvarnabhumi Airport så den är förmodligen på deras flygplats lost and found avdelning. Kan man göra en borttapad anmälan som man kan till stockholm arlanda eller hur funkar det.
Inte jätte mycket pengar och saknar inte barnvagnen jätte mycket. Men skulle gärna vilja ha tillbaka den

Suvarnabhumi Airport
bortappat avdelning
Har en barnvagn som ej kom fram till stockholm arlanda. Kom på att jag glömde sätta på taggen på Suvarnabhumi Airport så den är förmodligen på deras flygplats lost and found avdelning. Kan man göra en borttapad anmälan som man kan till stockholm arlanda eller hur funkar det.
Inte jätte mycket pengar och saknar inte barnvagnen jätte mycket. Men skulle gärna vilja ha tillbaka den
Har du checkat in barnvagnen på flyget till Stockholm så ska du anmäla det på Arlanda.

Har du checkat in barnvagnen på flyget till Stockholm så ska du anmäla det på Arlanda.
Har anmält till arlanda.
Men problemet är att
Den försvann från Suvarnabhumi Airport jag har nu i efterhand kommit på att jag glömde att sätta på "bagage taggen" på vagnen Så dom ifrån Bkk kan omöjligt veta vart dom skulle skicka vagnen till arlanda Därav den måste ha kommit bort . Och är förmodligen på lost&found i bkk och inte på lost&found arlanda.

Har anmält till arlanda.
Men problemet är att
Den försvann från Suvarnabhumi Airport jag har nu i efterhand kommit på att jag glömde att sätta på "bagage taggen" på vagnen Så dom ifrån Bkk kan omöjligt veta vart dom skulle skicka vagnen till arlanda Därav den måste ha kommit bort . Och är förmodligen på lost&found i bkk och inte på lost&found arlanda.
Blev fel med incheckningen på Suvarnabhumi Airport
förmodligen missades bagage taggen att sättas på barn vagnen

Blev fel med incheckningen på Suvarnabhumi Airport
förmodligen missades bagage taggen att sättas på barn vagnen
Har fått en tag på den incheckade barnvagnen?

Har du anmält den som saknad vid bagageutlämningen på Arlanda och fått en PIR-rapport (Property Irregularity Report)?

Suvarnabhumi Airport
bortappat avdelning
Inte jätte mycket pengar och saknar inte barnvagnen jätte mycket. Men skulle gärna vilja ha tillbaka

Har fått en tag på den incheckade barnvagnen?

Har du anmält den som saknad vid bagageutlämningen på Arlanda och fått en PIR-rapport (Property Irregularity Report)?
Har anmält den saknad via telefon till arlanda och fått ett nummer.
Vi landade sent på natten så fanns bara en vaktmästare och en som skötte om bagaget på plats.Det enda den killen Sa var att den skulle ha kommit nu för längesen om den var med.
Men tror inte att den lämnade flygplatsen i thailand. En personal på flyplatsen i thailand sa till oss att dom skulle sköta det trodde vi men det blev missförstånd med språket så vi lämnade bara vagnen i ett hörn utan att göra något Checkade inte in den vad jag minns. Vi fick inga bagage tag på vagnen fick en liten lapp som jag har slarvat bort vet inte om den lappen var kopplad till vagnen

Nej innan där man klär av sig skor m.m ställde den bara i ett hörn där blev missförstånd
Garderoben? Hehe.

Ja då har du nog ställt den i säkerhetskontrollen och inte checkat in vagnen.

Skulle den finnas på lost and found så vet i tusan om den håller den där åt dig till slutet av november

Garderoben? Hehe.

Ja då har du nog ställt den i säkerhetskontrollen och inte checkat in vagnen.

Skulle den finnas på lost and found så vet i tusan om den håller den där åt dig till slutet av november

jadu det verkar inte vara samma system som i sverige med borttapade saker iallafall
Tänkte om det fanns någon email telefon nummer.
Men inget större värde i pengar som sagt mer dottern som är ledsen

jadu det verkar inte vara samma system som i sverige med borttapade saker iallafall
Tänkte om det fanns någon email telefon nummer.
Men inget större värde i pengar som sagt mer dottern som är ledsen
Jag glömde min padda i stolsätet framför en gång.

Jag hann knappt märka att den var borta förens det kom ett mail från Arlanda lost and found. Mr apknug, vi har en sak som kanske är din

Jag är fortfarande osäker på hur de fick tag min mail...,..

Det här är vad jag hittade. Vet inte om det är korrekt.

bangkok-airport-lost-found-sm.jpg

Tillbaka
Topp