Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tänkte höra med er vad ni tror om kommande OS. Jag gillar sport i alla former så detta blir kul,hoppas jag.
Sverige tar 5 Guld, Thailand vinner 1 Guld. Till sist, vad tror ni om Norge?
Jag gissar på 0.
Lyckligtvis befinner jag mig i Thailand så jag kommer automatiskt att skippa eländet. Hela idén med OS är borta pga allt fuskande via dopning mm. Pierre de Cubertain snurrar säkert som en propeller i sin grav.
Lyckligtvis befinner jag mig i Thailand så jag kommer automatiskt att skippa eländet. Hela idén med OS är borta pga allt fuskande via dopning mm. Pierre de Cubertain snurrar säkert som en propeller i sin grav.
Vore bättre att alla dopade sig. Kunde man ju dela upp dem i olika kategorier, de som dopar sig med en viss substans möter varandra och sen kan man dela upp dem ännu mer i hur mycket doping de tar så kan de tävla mot varandra osv
Grattis Janne Du va närmast iaf när det gäller Sverige. 2 guld den satt du.
Jag trodde Sara skulle ta 2, Emma 1, Stensson 1, sen trodde jag handbollsherrarna äntligen skulle få vinna(önsketänkande). Thailands guld skulle bli golf, men hon blev tyvärr skadad.
Grattis Janne Du va närmast iaf när det gäller Sverige. 2 guld den satt du.
Jag trodde Sara skulle ta 2, Emma 1, Stensson 1, sen trodde jag handbollsherrarna äntligen skulle få vinna(önsketänkande). Thailands guld skulle bli golf, men hon blev tyvärr skadad.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.