OS Guld till Thailand.

Min fru väger 48 kilo ,men är minst lika stark som en Svensk tjej som är 180cm och 70 kilo .
Thaikvinnor är ofta grymt starka både i kropp i psyke ..

Själv är jag så Svensk så jag håller tummarna för Somalia och Marocko , vore kul för dem att vara bäst i något ;)
Du kanske skulle Skicka henne till OS Phonta, du skulle nog gilla att sitta nere på Cobacabana I 2 veckor .;):);)

Du kanske skulle Skicka henne till OS Phonta, du skulle nog gilla att sitta nere på Cobacabana I 2 veckor .;):);)
Tror jag inte han hade gjort ;)
Kapten som var ombord här för par veckor sen är vanligtvis på fartyg i Brazilien och vid påmönstring blir det ofta par nätter på hotell vid copacabana i väntan på båten.
Värsta skitigaste grisplatsen han varit på och sån kriminalitet sa han, inget han rekomenderade.
Sist i väntan på båten satt dom och käkade lunch på en terass vid hotellet hörde dom några skott kolla ut över gatan där låg 3 stycken ihjälskjutna utanför ingången till hotellet men tog bara 3 minuter så var liken bortstädade och allt fortsatte som vanligt.

Tror jag inte han hade gjort ;)
Kapten som var ombord här för par veckor sen är vanligtvis på fartyg i Brazilien och vid påmönstring blir det ofta par nätter på hotell vid copacabana i väntan på båten.
Värsta skitigaste grisplatsen han varit på och sån kriminalitet sa han, inget han rekomenderade.
Sist i väntan på båten satt dom och käkade lunch på en terass vid hotellet hörde dom några skott kolla ut över gatan där låg 3 stycken ihjälskjutna utanför ingången till hotellet men tog bara 3 minuter så var liken bortstädade och allt fortsatte som vanligt.
Det var ju bra att de tog väck dom snabbt, :)Det tror jag aldrig hänt Phonta, av det jag last av hans inlägg här på forumet verkar han inte vara någon som lunchar I slummen:p;)

Korrekt , nä jag är en högst vanlig gammal gubbe , men slummen kan jag vara utan , dessutom är jag van att se om mitt hus och inte umgås med "fel folk" som min gamle far skulle uttryckt sig ,,,har fö. honom att tacka för mycket lärdom ..

Det var ju bra att de tog väck dom snabbt, :)Det tror jag aldrig hänt Phonta, av det jag last av hans inlägg här på forumet verkar han inte vara någon som lunchar I slummen:p;)
Var inte i slummen precis vi brukar allt få fina hotell vid av och påmönstring.
Fast slummen ligger helt inpå en hela tiden där på copacabana sa han, men jag har aldrig varit där så skall väl intget säga.

Det är 40 år sedan jag var i Brasilien, men redan då var det farligt att gå iland där. Ett par killar var iland i Santos (hamnstad till Sao Paolo). Dom kom tillbaks ombord i bara kalsongerna, vart rånade på precis allt. Elaka jäkla typer var dom så jag gottade mig i alla fall.

Så Brasilien ligger väldigt långt ner på min lista, Rio är nog vackert men man kan bara föreställa sig hur kriminaliteten frodas när man skall hantera ett OS.

Det är 40 år sedan jag var i Brasilien, men redan då var det farligt att gå iland där. Ett par killar var iland i Santos (hamnstad till Sao Paolo). Dom kom tillbaks ombord i bara kalsongerna, vart rånade på precis allt. Elaka jäkla typer var dom så jag gottade mig i alla fall.

Så Brasilien ligger väldigt långt ner på min lista, Rio är nog vackert men man kan bara föreställa sig hur kriminaliteten frodas när man skall hantera ett OS.
Ja sydamerika skall man nog vara försiktig, en på skolan blev rånad 2 gånger inne på oljeterminalen innan gaten i något land där nere.
Jag har bara vart i mellanamerika men inte heller där var det tryggt.

Ja sydamerika skall man nog vara försiktig, en på skolan blev rånad 2 gånger inne på oljeterminalen innan gaten i något land där nere.
Jag har bara vart i mellanamerika men inte heller där var det tryggt.
Nej man skall säkert passa sig noga när man kommer till länder söder om USA. Inte för att det är säkert där heller men mycket bättre i alla fall.

Copacabana är en skithåla ja. Ipanema mkt bättre men bäst i stan är Barra... men man bör inte hänga där ensam. . iaf inte supa sig redlöst.
Blev rånad med.. men ville inte ge dom ngt.. jag tog kniven av honom men hans kompis va snabb o tog plånboken i tumultet och dom stack iväg som ett par gaseller... satt la ett hundratal åskådare o ingen brydde sig ett skvatt.
Men men... man blev en erfarenhet rikare iaf..

Tar ja familjen dit blir det garanterat till Barra o så hyr ja bil eftersom jag inte litar på deras förare.. buss kan va riktigt lurigt att åka med. Man bör inte ha nedvevade rutor på bilen med... o undvika att köra vissa vägar mm. Ja vet inte om ja vill dit alls utan en guide

Ariya JUTANUGARN ligger i delad ledning, dock har hon tre hål kvar och kan ju förbättra sig efter dag 1!
Ariya som ledde damgolfen efter dag 1, tappade massor dag 2 och igår verkar hon brutit på 15de eller 16de hålet ... vet någon vad som hände?

Senast redigerad av en moderator:

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
1 K
A
Svar
14
Visningar
987