Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Måste nog vart en sk automowerKollega ombord hade en robotgräsklippare han kunde styra med app när han var på sjön, såg när den parkera i laddstation och kunde ställa in när skulle klippa.
I en vecka dessutom!Tågbiljetter införskaffades igår, och idag detta, här får man tydligen ta en plan B.....alla tåg från och till Arlanda inställda.
Växel fel eller ...annat bus? Haveriutredningen har nog redan en klar bild när bak vagnarna spåra ur o in't loke...?I en vecka dessutom!![]()
Kul denna, pratar och är artigPå suvvan städrobot.
![]()
![]()
Försökte prata svenska med den förra fredagen men den stirra bara på mig o åkte iväg efter 2 minuterKul denna, pratar och är artig. Men kommer den ihåg oss nästa vända?
Jo, såg du inte mynt inkastet? 20 bath o hon följ dig till gaten...Försökte prata svenska med den förra fredagen men den stirra bara på mig o åkte iväg efter 2 minuter![]()
På tal om Huawei så träffa på en sån i entrén till Thai Watsadu i Roi-et så jag lät den ta en 6-7 bilder av mig innan jag gick igenom entré snurranStår det Huawei mellan hjulen så är hon säkert utrustat från topp till hjul med bl.a. ansikts igenkännande databas globalt.... Precis som Systembolaget nu skall införa för att få ner missbruk på alkoholen....
Har du rökt på?öStått länge i försommar solen o studerat robot klipparn, hur tänk maskin?...
Ja drogen kan sitta i upp till två månader.Har du rökt på?![]()
Minst.. Plarera alla resor till Singapore och Malaisia noga.Ja drogen kan sitta i upp till två månader.