Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Chang Internationell circuit BuriramLite lättare att pricka in...?![]()
Kho Samui..Her er jeg på en kjent flyplass i Thailand , der 2 journalister interjuer meg som turist , hva jeg tykker om staden Hvor er jeg i Thailand .
![]()
Feil , over 1000 km lenger nord .Kho Samui..
Nej du, han gillar allt Svensk mat bäst, när jag lagar maten hemma äter han upp allt, så är inte alltid fallet med Thaimat.Men du ser på poyken , Han vil ha Thai mat .
Bang SaenHvor er dette i Thailand , med Grand Prix frå heile verden ,
![]()
Bangsaen riktigBang Saen
Sri Rachsa ?
Han tör ikke annat , ellers får han kjeftNej du, han gillar allt Svensk mat bäst, när jag lagar maten hemma äter han upp allt, så är inte alltid fallet med Thaimat.
Vad sitter du och hittar på?Han tör ikke annat , ellers får han kjeft
Navnet på flyplassen står oppe på taket , så då skulle det vera lett .Kho Samui..
Menar, att jag varit där, men kommer inte ihåg namnet, kan vara på båda sidor av stranden vid Map Ta Phut, RayongVar är detta
![]()
Rayong är rätt. Närmare bestämt stranden i Ban Chang.Menar, att jag varit där, men kommer inte ihåg namnet, kan vara på båda sidor av stranden vid Map Ta Phut, Rayong
Her er Bilder fra Kräftornas dag i bangkok 2019 .grunnen Corona apedemien har dei ikke vert siden.Hvor er dete i Thailand dei feira kräftans dag med mange svensker .
![]()
Hur i helvete sjka folk kunna veta , kan va precis var som helst .. du kunde ha lagt ut en bils pa en trottoar sager absolut ingentingHvor er dette i Pattaya ???
![]()
Eftersom dom har snålstolar i plast, Norska sjömanskyrkan.Hvor er dette i Pattaya ???
![]()
Ar det prsten i kepsEftersom dom har snålstolar i plast, Norska sjömanskyrkan.
Den nya på Thappraya soi 5.