Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur är det med besiktning runt Bangkok området är det samma skämt som uppe i risbyn?Appropå besiktning, är väl efter 5 år det skall göras här nerre på en nyköpt bil eller, är det årlig sen?
Jag har inte besiktigat här än, bilen är inte 5 år men gjort en i Phetchabun och den var grundlig, gastanken var dom grundligast med och tog iaf över timman deras genomgång av bilen...Hur är det med besiktning runt Bangkok området är det samma skämt som uppe i risbyn?
Är det de, jag har aldrig kört i trafik med flertalet Tesla, märker man av det som annan trafikant eller va det bara en "kommentar för att".Ett störande moment i trafiken.
Är det de, jag har aldrig kört i trafik med flertalet Tesla, märker man av det som annan trafikant eller va det bara en "kommentar för att".
Tesla förare verkar alltid så distraherade. Vet inte vad dom sysslar med. Här i fjollträsk kryllar det av TeslorNej, man märker av dessa för att det är så få.
En spontan reaktion är att man ryggar tillbaka och känner ett allmänt illamående.
Själv ångrar jag som sagt hybridköpet, köpte den för den hade mest gadgets på pappret men idag nä.
Fan vad sugen jag blev på en Toyota C-HR nu när jag skrev, dom är så jävla tuffa, åka runt i en ninja turtle...
Jävlar va snygg, den designen har dom fått till det med, inte dyr heller.
![]()
![]()
sju år för pickupAppropå besiktning, är väl efter 5 år det skall göras här nerre på en nyköpt bil eller, är det årlig sen?