IMMIGRATIONOFFICE CHIANGMAI

• Trådstartare Trådstartare skarlsso@yahoo.se
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
S

skarlsso@yahoo.se

Gäst
FÖR DOM SOM BOR I CHIANGMAI KAN MEDDELAS ATT IMMIGRATION HÄR PÅ OLIKA SÄTT FÖRSÖKER UNDERLÄTTA FÖR FOLK SOM MÅSTE BESÖKA DOM OCH GÖRA 90-DAGARSCHECK, FÖRLÄNGA SIN VISTELSE ETC. MAN KAN NUMERA BOKA TID I STÄLLET FÖR ATT BEHÖVA VARA DÄR 06.30 FÖR ATT KÖA TILL NUMMERLAPPSSYSTEMET ! INTE SÅ ILLA ! HÄR ÄR LÄNKEN:

http://www.chiangmaiimm.com/#

RULLA NER EN BIT PÅ SIDAN TILLS NI KOMMER TILL "QUEUE-ONLINE", KLICKA OCH BOKA. EN BEKRÄFTELSE VIA MAILEN KOMMER INOM NÅGRA MINUTER.

LYCKA TILL !
SONNY49

Hej Legolas,
Nej jag talar inte thai (ännu), har bara varit här knappt ett år. När du rullar ner och klickar på queue-on-line, så får du (i.a.f. jag) upp ett formulär där du skriver in ditt namn, mailadress, väljer datum och klockslag. Det som kan vara förvirrande är att det står "que closed" när du får upp sidan. Välj datum och klockslag fyll i resten av uppgifterna så är saken klar. Länken jag får upp är från början på engelska. Bekräftelse kommer i mailen inom några minuter som jag sa.
Prova igen Legolas ! Klicka inte på vänstersidan, länken är mitt på sidan en liten bit ner. Jag är inget geni, men lyckades. Försök igen ! Lycka till !
Sonny

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

S
Svar
0
Visningar
3 K
Shaowpanyaa
S

Tillbaka