IPTV populärt

Hej

Vi har ju IPTV och är nöjda, totalt tror jag att det går att se ca 3 000 kanaler, för mig som gillar sport är det perfekt, men det har hänt att det har strulat lite när väldigt många är uppkopplade samtidigt t.ex nyligen när Tyson boxades.

Mvh isan lover
Vad betalar ni per månad?

Vad kostar det att komma igång med IPTV?
Och är det besvärligt?
Se på deras sida. 1700 kr för en box, 1500 för ett års abonnemang. Det finns andra leverantörer med, men denna har ganska bra support via Discord.
Vill bara säga att man inte behöver köpa någon speciell box av IPTV-leverantören om man inte vill. Det finns en mäng appar som fungerar i smat-TV, suftplattaor, apple-Tv eller vad man redan har för enhet. Jag har haft IPTV i många år direkt med app i TV:n och iPad.

Ett helvete att välja mellan 3000 kanaler.
Bättre att avstå.

Livet har andra värden.
Hej

För min del är sporten det intressanta och då främst fotboll, på söndag kommer killarna i laget jag är engagerad i hem till oss och ser på Ligacupfinalen mellan Liverpool och Newcastle, det är kul att se matcher tillsammans.

Mvh isan lover

Hej

För min del är sporten det intressanta och då främst fotboll, på söndag kommer killarna i laget jag är engagerad i hem till oss och ser på Ligacupfinalen mellan Liverpool och Newcastle, det är kul att se matcher tillsammans.

Mvh isan lover
Måste man ha IPTV för fotboll?
Finns väl andra utbud med abbonemang med svenska kanaler.

Vill bara säga att man inte behöver köpa någon speciell box av IPTV-leverantören om man inte vill. Det finns en mäng appar som fungerar i smat-TV, suftplattaor, apple-Tv eller vad man redan har för enhet. Jag har haft IPTV i många år direkt med app i TV:n och iPad.
Javisst, t.ex SmartersPlayer är kanon.

Måste man ha IPTV för fotboll?
Finns väl andra utbud med abbonemang med svenska kanaler.
Hej

Det är en djungel av bolag och kanaler om man ex.vis vill se engelska ligan, Ligacupen, FA cupen, Champions Leauge med Liverpool + träningsmatcher m.m på försäsongen är det olika bolag som har rättigheterna. Samma sak om du vill kunna se matcher från Italienska ligan, Spanska ligan, Franska ligan och Tyska ligan o.s.v. På IPTV finns allt detta och mer därtill.

Mvh isan lover

Jag vill gärna se golf pga-touren. Men ska jag köpa det så måste jag betala för ett sport-abonnemang med fotboll och skit jag inte vill se. Ett IPTV abonnemang med mängder av kanaler får man för mindre än halva priset.
Jag vill se F1. Betalar hellre 1499kr/år istället för dryga 400kr/mån. Priserna omräknat från € här i Finland. Dessutom är snooker trevligt att se.

Hej

Det är en djungel av bolag och kanaler om man ex.vis vill se engelska ligan, Ligacupen, FA cupen, Champions Leauge med Liverpool + träningsmatcher m.m på försäsongen är det olika bolag som har rättigheterna. Samma sak om du vill kunna se matcher från Italienska ligan, Spanska ligan, Franska ligan och Tyska ligan o.s.v. På IPTV finns allt detta och mer därtill.

Mvh isan lover

Allt och mer där till.
Och vem föder du?
Så länge du drar fördel av tvivelaktigt beteende så ger du fan i vilket, tydligen.

Allt och mer där till.
Och vem föder du?
Så länge du drar fördel av tvivelaktigt beteende så ger du fan i vilket, tydligen.
Hej

Jag tycker precis som flera andra i den här tråden att IPTV Smarters är ett bra alternativ till att teckna avtal med olika företag och då inte bara fär att det är billigare utan för att man får allt samlat, kan använda det i både TV, mobil och padda i hemmet och på resa, hela avdelningen på sjukhuset kunde se på fotboll och annan idrott när jag var inlagd på sjukhus i tre veckor.

Mvh isan lover

Hej

Jag tycker precis som flera andra i den här tråden att IPTV Smarters är ett bra alternativ till att teckna avtal med olika företag och då inte bara fär att det är billigare utan för att man får allt samlat, kan använda det i både TV, mobil och padda i hemmet och på resa, hela avdelningen på sjukhuset kunde se på fotboll och annan idrott när jag var inlagd på sjukhus i tre veckor.

Mvh isan lover

Det är även ett bra alternativ att stjäla oxfilé på Coop. Man behöver ju inte vara medlem ens

Tillbaka
Topp