Irriterande beteenden och egenskaper hos andra personer ...

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hur enkelt som helst, jag retar mig på alla då jag inte gillar någon. Sorgligt men sant nu ska jag // och kolla mig på mig själv i spegeln så jag får se på mågot snyggt när jag // Puss!

Olämpligt språkbruk.
 
Retar mig på person som pratar så högt i mobilen så att
det hörs över vida områden, kan tro att dom försöker skrika ända dit
dom ringt eller fått ett samtal ifrån. :mad:

Neman
 
Jag retar mig på alla som jämt och ständigt ska trycka på dessa förbaskade mobiltelefoner. Vad gjorde man innan dessa fanns?
 
"BERTIL " sa:
Jag retar mig på alla som jämt och ständigt ska trycka på dessa förbaskade mobiltelefoner. Vad gjorde man innan dessa fanns?

Då satt man bredvid varandra och pratade. Numera sitter man bredvid varandra, och skickar SMS till varandra. Tittar på varandra och nickar, och ler ibland i bästa fall, fortsätter med nästa SMS.
 
Folk som inte har vett nog att hålla för munnen när dom hostar eller nyser alt göra det i armvecket retar mig enormt. Men som tur är så är dessa relativt ovanliga. ::)
 
"Grannen Olsson " sa:
Mest irriterande måste ändå vara glassbilens förb***ade tutande ... Det är riktigt vidrigt.

Ett gott råd: Ta fram borrmaskinen och gör som byggmästare Percy Nilsson, dvs borra hål i ett av däcken på glassbilseländet. Du blir kanske inte av med oljudet men din självkänsla kommer att bli klart bättre. ;D
 
"Berralund " sa:
Ett gott råd: Ta fram borrmaskinen och gör som byggmästare Percy Nilsson, dvs borra hål i ett av däcken på glassbilseländet. Du blir kanske inte av med oljudet men din självkänsla kommer att bli klart bättre. ;D

jag har sagt till min dotter när glassbilen åker förbi o tutar då e glassen slut.
Men jag har nog att förklara när hon kommer på att pappa har lurat henne hela tiden
 
"Kycklingen " sa:
Haha det var faktiskt roligt men taskigt :)

Verkligen taskigt men jag tycker faktiskt att Percy Nilsson gjorde en bra grej mot glassbilsmarodören. Det finns ju gränser för vad man kan tåla även om man är utrustad med ett stort tålamod. Även hemma hos oss är glassbilen ett stort irritationsmoment.
 
"Caesar " sa:
Verkligen taskigt men jag tycker faktiskt att Percy Nilsson gjorde en bra grej mot glassbilsmarodören. Det finns ju gränser för vad man kan tåla även om man är utrustad med ett stort tålamod. Även hemma hos oss är glassbilen ett stort irritationsmoment.
Försök vara lite positiv.Du slipper en massa hundar som springer efter glassbilen och skäller ikapp med musiksnutten som i Thailand.
 
"gunnarg " sa:
Försök vara lite positiv.Du slipper en massa hundar som springer efter glassbilen och skäller ikapp med musiksnutten som i Thailand.

Allting har ju sina för- och nackdelar. Jag tycker att jag är positiv när jag tycker att byggmästare Nilsson gjorde en bra grej. I Sverige är hundar inget problem och då får man kanske irritera sig på glassbilen, i Thailand kan vovvarna vara nog så jobbiga ibland.
Vill man slippa dessa får man väl flytta tillbaka till Sverige och njuta av glasstrudelutten istället.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 
 
Tillbaka
Topp