Jäklar också, känns som jag gått i en fälla, jag betalade 300.000 Bath i Sinsot

 
Mina pengar gör mer nytta om de får arbeta istället för att vara bundna på ett konto. Kontentan blir ju att kosingen inte existerar om dom bara står på kontot

Hej !
Varför frågar du om hjälp då du inte vill lyssna på andra alt .Än med äktenskap inblandat, skall du stanna längre tid så lyssna, och sök ditt uppehållstillstånd med din fru, så långt från IM du kan.
Du har ju pension som räcker, varför då söka ett annat alt. Du behöver inga pengar låsta på banken, läs på mera och sök sedan ett O visa vid din utresa från Swe, konvertera om detta till ett O-A den 3 mån i Th.
Samma krav som en förnyelse av befintligt O-A uppehållstillstånd.
 
Egentligen är det mest en fråga om nyfikenhet på förfarandet med proceduren när man söker som gift. Jag har koll på övrigt men inte på detta. Månghövdade är de s.k. experterna och informationen går ofta isär.
Lyssnandet konst behärskar jag, till skillnad från dem som söker pådyvla mig svar som jag inte efterfrågat. Dock är jag tacksam för de ansträngningar som görs i största välmening.
 
Egentligen är det mest en fråga om nyfikenhet på förfarandet med proceduren när man söker som gift. Jag har koll på övrigt men inte på detta. Månghövdade är de s.k. experterna och informationen går ofta isär.
Lyssnandet konst behärskar jag, till skillnad från dem som söker pådyvla mig svar som jag inte efterfrågat. Dock är jag tacksam för de ansträngningar som görs i största välmening.

Det är ingen som pådyvlat dig något, men respektera, att det kanske finns en del här förutom, mig som har mångårig erfarenhet om att skaffa uppehållstillstånd i Th.
Men du är säkert den envisaste på detta forum, så sök du med din Hustru, så kommer det säker att gå bra för dig med, IM kommer att nagelfara dig men det är nog det du vill.
 
Största lyckotalet är vad jag hört alltid 99999 desto fler bättre lycka
Vi hamnade på 100.000 Baht... -1 krona så är lyckotalet nått :) . Det blir iofs lite rörigt att "bevisa" för utomstående (lägga fram kvitto?); ringarna är köpta i förväg eftersom jag var rädd att guldpriset skulle sticka iväg.

Samma sak med krona relativt Bahten/dollarn... Ser farligt ut att vänta med konverteringen. I Juni är det dags för den stora dagen i alla fall.
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp