sss
Aktiv medlem
Absolut en beroendeframkallande tråd. Sluta inte och kom ihåg att du kan begära att oönskade individer stängs av från tråden.
Det är något jag ställer mig frågande till det där med att man kan själv välja att stänga av vissa skribenter från att svara i en tråd man har startat. Det är så lätt att det missbrukas och leder till att vissa mobbas och stängs ute från trådar per automatik där de faktiskt skulle kunna tillföra något av intresse för läsarna. Personligen tycker jag det är något ni admins skulle styra upp när ni ser någon förstör en tråd,det är bara att varna och hjälper inte det stänger ni av vederbörande för kortare eller längre tid. Det där med att alla äger sin egen tråd kan slå så väldigt fel och i förlängningen leda till att folk tappar intresset för att skriva för det är ändå ingen idé när man har kommit på kant med någon och där med omöjliggörs det att man kan skriva i vissa trådar. Sen är det synd och skam att man överhuvudtaget ska behöva fundera över dessa saker på ett vuxenforum där vi alla har ett gemensamt intresse. Stå på dig och fortsätt i samma goda anda som du har gjort fram tills nu Ubon haters finns det för många av,det är tyvärr något vi får leva med. Det är bara så synd att de tar så stort utrymme och att man ska behöva lägga tid på dem.