Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
han kanske finns på maipenrai forumVart tog Joker vägen? Jag behöver lite tips om att ta med hunden till LOS?
Han sa upp sig själv.Vart tog Joker vägen? Jag behöver lite tips om att ta med hunden till LOS?
Eller är @Skip samma person?
Att ställa det som en fråga känns onödigt
Men det har ju varit torrt, vattentillgången har förmodligen sinat.Vart har vi @gunnarg länge sen man hörde om vatten.
Vart tog Joker vägen? Jag behöver lite tips om att ta med hunden till LOS?
Varför ? Vart mycket tjafs om politik som jag sett på gamla trådar .Kanske för mycket och massa påhopp .kanske tröttnade hanLite trist ändå att Joker lämnade,blev ju ibland en del roliga trådar![]()
Tillåt mig småleVarför ? Vart mycket tjafs om politik som jag sett på gamla trådar .Kanske för mycket och massa påhopp .kanske tröttnade han
Varför ? Vart mycket tjafs om politik som jag sett på gamla trådar .Kanske för mycket och massa påhopp .kanske tröttnade han
Så sant så sant!Vilket helt ofattbart sammanträffade! Jag hade alltid trott att Jokern måste vara den ende i hela svenska forumsfären som konsekvent gör ett mellanslag innan, istället för efter, kommateringar men så visar det sig att Skip har precis samma problem. Jag får nog köpa en lott, som frugan brukar säga, när det mest övernaturligt osannolika inträffar.
Varför ? Vart mycket tjafs om politik som jag sett på gamla trådar .Kanske för mycket och massa påhopp .kanske tröttnade han