A
Anonym
Gäst
Mittåt endumen men det är väl inte så dumt med silikon.
En toastol kostar ju mer än en dashcam. och den sitter ju stenhårt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Silicon och silicon , en djäkla skillnad på vad man använder , våtrumssilicon , jag sätter inga stolar med silicon ,jag lägger våtrumssilicon mellan porslinkant och golv innan jag drar i fyra skruv i pluggen som sitter i golvet ,, och jag har monterat en helv . massa stolar under mina år jag jobbat i fastigheter /badrumMittåt endumen men det är väl inte så dumt med silikon.
Vill upplysa om att dra skruv genom tätskiktet, då gäller inga försäkringarSilicon och silicon , en djäkla skillnad på vad man använder , våtrumssilicon , jag sätter inga stolar med silicon ,jag lägger våtrumssilicon mellan porslinkant och golv innan jag drar i fyra skruv i pluggen som sitter i golvet ,, och jag har monterat en helv . massa stolar under mina år jag jobbat i fastigheter /badrum
Fö. många "Gäster " i forumet då en del som normalt ingår i skaran är avstängda , bara en fundering![]()
Vem har sagt att man skall igenom tätskiktet Ligger det tillex matta ja , då funkar det ju inte att dra skruv ....Och vilken silicon använder du då Micke ??Vill upplysa om att dra skruv genom tätskiktet, då gäller inga försäkringar
ny våtrums standard, man fäster holken med Silicon.
Vill tillägga att det bara gäller golvVill upplysa om att dra skruv genom tätskiktet, då gäller inga försäkringar
Man kallar det att limma när man fäster med Silicon, glas Silicon är att föredra då den är beständig och inte gulnar som många andra Silicon gör.Och som du antyder , ny standard , även på typ av gipsskivor för vägg samt även typ av skruv och brickor mm till dito skivor under kakel ,en helv massa skit som skall tilloch även nya typer av tätmassa för våtrum , vad jag menade är att silicon är inte bara silicon ,,
Skulle vilja säga att använda ett konstruktionslim vore ok ,, det är dock inte vad gemene man kallar Silicon ,,, men det följer med pads med starkt dubbelhäftande lim på![]()
Ha! Ett tips du vänder upp holken,lägger på en sträng SILIKON,ställer ner skitet,lite diskmedel på fingret,ensnygg kant.Och som du antyder , ny standard , även på typ av gipsskivor för vägg samt även typ av skruv och brickor mm till dito skivor under kakel ,en helv massa skit som skall tilloch även nya typer av tätmassa för våtrum , vad jag menade är att silicon är inte bara silicon ,,
Skulle vilja säga att använda ett konstruktionslim vore ok ,, det är dock inte vad gemene man kallar Silicon ,,, men det följer med pads med starkt dubbelhäftande lim på![]()
Nej!Jag skiter å skriver något mer, tar en timeout...
Jag vet inte ens vad dash cam är för något men om du syftar på en filmkamera somVad ska man titta efter när man väljer en dash cam? Förmodar minne, men bildkvalitet? Är det MPixalar som gäller och i så fall vad är rimligt att ha? Behöver knappast vara HD-kvalitet.
Är helt "lost" i denna världen. Köpte en videokamera för många år sedan och då tittade jag även på (minns inte vad det heter) typ sensorer som tog upp bilden 3 var vanligt men 4 var bättre, eller hur det nu var.
Om vi tar det så här, vad är nackdelen med att köpa en billig dash cam här nere? Jag förstår så mycket att det blir bara skräp och man missar många funktioner, men vilka?
Jag behöver dessutom ingen vattentät.
Sorry för kapning av din tråd, men det är inom ämnet (om än lite avvikande)![]()
En liten sak, nu vill hon ha större
Japp det stämmer Sabaton.Första filmen 1.30 "Luke, I'm your father"
Andra filmen, Vilken grupp o låttitel??!!!! Påminde lite om Sabbaton. Grymt bra!
Bortsett från det, är det GoPro som gäller? Vill juh också ha en sådan men ingen ville svara på mitt inlägg så jag hoppar in här![]()
Nu är vi definitivt i Sverige. Badrum som akvariumVill upplysa om att dra skruv genom tätskiktet, då gäller inga försäkringar
Man kallar det att limma när man fäster med Silicon, glas Silicon är att föredra då den är beständig och inte gulnar som många andra Silicon gör.
Funkar på plastmatta också, men står faktiskt att man "bör" limma, vilket ger en liten öppning till att dra skruv![]()
Japp det stämmer Sabaton.