Klock fantaster?

Daytona vit stål tavla säger han, han har en likadan liggande hemma med guldtavla och den passar på priset du säger?
Jag vet inte.

Det är ju tur att det finns hemsidor från Rolex själv.
Nu har dom gjort en liten inflationsjustering, men detta är vad en Daytona kostar om man köper från en ny från en Rolexbutik.

3C29B529-0C5D-43D2-A63A-A0BB271D72F7.webp

Men 300k var billigt faktiskt, även om jag aldrig skulle betala så mycket för saker som ska kosta typ hälften.
Vill man verkligen ha en så får man hosta upp stålarna som andrahandsmarknaden kräver.

Nu har dom gjort en liten inflationsjustering, men detta är vad en Daytona kostar om man köper från en ny från en Rolexbutik.

3C29B529-0C5D-43D2-A63A-A0BB271D72F7.png

Men 300k var billigt faktiskt, även om jag aldrig skulle betala så mycket för saker som ska kosta typ hälften.
Vill man verkligen ha en så får man hosta upp stålarna som andrahandsmarknaden kräver.
Han har väl för mycke, köpte på rekomendation och bryr sig inte så mycket går på stranden och badar med den.

Även jag hade gått på stranden och badat med den.
Köper man en klocka så ska man våga använda den.
Däremot hade jag inte betalat 300k då jag är en löneslav.
Han undrar vad är priset då, för var en kompis till han ta möjligheten, han är dollar milljonär så inte så han bryr sig så mycket men han frågar har han betalt för mycket då han inte kan klockor...

Han undrar vad är priset då, för var en kompis till han ta möjligheten, han är dollar milljonär så inte så han bryr sig så mycket men han frågar har han betalt för mycket då han inte kan klockor...

Nej, han har inte betalat för mycket. Eftermarknaden är svindyr.
Det var därför jag tyckte att Krister skulle köpa en Daytona i stål tidigare istället för någon i guld.
Det är få som kan plocka ut en Rolex direkt från återförsäljaren.
En oanvänd och 300k är billigt på eftermarknaden.
Helt ny från Rolex är dock i runda slängar 160.000kr

Det var därför jag tyckte att Krister skulle köpa en Daytona i stål tidigare istället för någon i guld.
Han har lite andra kontakter än vi hederliga.

Var inne och kollade på Chat Noir´s hemsida, så måleri och ställningsfirman måste gå jäkligt bra.
"Han " måste vara en "Hen " :laugh2: :laugh2:
Göteborg Posten " För drygt 22 år sedan klev Judith Alex in på en strippklubb i Göteborg i hopp om att få jobb som servitris. I dag äger hon Chat Noir.Jun 4, 2564 BE"

Senast ändrad:

3C29B529-0C5D-43D2-A63A-A0BB271D72F7.png

Vari skulle vitsen ligga i att betala 300k för en begagnad i nyskick då en helt ny kostar 164 k. Det kan jag fasen inte begripa :rolleyes:

Och de på Flygplatsen sålde guld daytona för usd 50k. Ockerpris om de är cert återförsäljare

Tillbaka
Topp