Audirs2
Forumveteran
Dom är rätt balla på nått sätt!Japp, har en guldrova i bankfacket som jag ärvde av farfar. Med kedja och allt. Har dock aldrig ägt en väst.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dom är rätt balla på nått sätt!Japp, har en guldrova i bankfacket som jag ärvde av farfar. Med kedja och allt. Har dock aldrig ägt en väst.

Kan man skriva på "lappsvenska"?![]()
Nam falang . Slulle aldrig betala så mycket. Du har bara intresset att mobba så vad du läser funkar inteHade du klarat av att tyda svensk text så hade du kanske fångat upp att det inte var några dyra klockor.
I vanlig ordning så har du svårt att förstå vad folk skriver.
Nam falang . Slulle aldrig betala så mycket. Du har bara intresset att mobba så vad du läser funkar inte
Läs vad han skrevBetala hur mycket?
Kan du förtydliga ditt inlägg?
Läs vad han skrev
Han får gå till Syn sam tror jag!Det har jag gjort.
Kan du förklara vad han skrev?
Skriv gärna med egna ord.
Ibland blir du riktigt pinsam
Han får gå till Syn sam tror jag!
Ta på dig fracken, eller kostymen, och häng rovan i västen på lördag när du går ner och säljer Proletären utanför systemet på lördag med dina partikamrater.Har också en frack med väst å passande frackbyxor efter morfar som byggde farmen har dock aldrig använt den, även en kostym med väst efter min far i Alkapone stil den har jag använt
Ta på dig fracken, eller kostymen, och häng rovan i västen på lördag när du går ner och säljer Proletären utanför systemet på lördag med dina partikamrater.
www.dagensjuridik.se
Vilket skit det där! Betyder ju att man inte får köpa nått i utlandet alls! Skatt på allt hela tiden ba!![]()
100 000 i dagsböter för kvinna som tog med sig Rolex från Schweiz - Dagens Juridik
Hovrätten river upp en friande dom och dömer en kvinna som inte anmält en Rolex-klocka, värd 215 000 kronor, till tullbehandling. Enligt domstolen har kvinnan haft ett likgiltighetsuppsåt och döms...www.dagensjuridik.se
Det kan vara penningtvätt och inkomster från olaglig massage som ska omsättas.Vilket skit det där! Betyder ju att man inte får köpa nått i utlandet alls! Skatt på allt hela tiden ba!![]()
Samma till Thailand, så gäller kolla upp och ha papprena klara om man reser med dyra saker.Vilket skit det där! Betyder ju att man inte får köpa nått i utlandet alls! Skatt på allt hela tiden ba!![]()
Inom EU går det braVilket skit det där! Betyder ju att man inte får köpa nått i utlandet alls! Skatt på allt hela tiden ba!![]()
Vilket skit det där! Betyder ju att man inte får köpa nått i utlandet alls! Skatt på allt hela tiden ba!![]()
Ja det gäller att tänka ett steg till, en gång är ingen gång men flera gånger är flera gånger för mycketTydligen tycker Audirs2 att Sverige ska ha tull/momsfrihet på införsel av varor från länder utanför EU? domen är helt riktig, betänk att hon lyfte momsen innan införseln...reser 1 gång per vecka, vad är det som säger att detta inte skett vid tidigare resor? vilket skulle innebära en vinning på 53.000:- per resa.
Ex min Rolex kostar lika mycket oavsett var jag köper denVilket skit det där! Betyder ju att man inte får köpa nått i utlandet alls! Skatt på allt hela tiden ba!![]()
Ex min Rolex kostar lika mycket oavsett var jag köper den