Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Funkar den?Kom ju på att jag har en dinka till. Är också en gåva och inget att flasha medDen sitter på min väst ifrån raggartiden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oj! Jag tror det. Har inte dragit upp den på drygt 20årFunkar den?

Helt rätt men en dyr klocka på armen är för att visa andra, en bil är för mej själv, jobba med, fixa, det är skillnadenPrecis, en del intresserar sig för klockor istället för bilar.
Ok, för mig är en klocka att se till att jag kommer i tid till jobbet, tar mina raster, håller tiden med andra ord.Helt rätt men en dyr klocka på armen är för att visa andra, en bil är för mej själv, jobba med, fixa, det är skillnaden
Är väl personligt, jag tycker en snygg klocka på armen är snyggare än ett armband.Ok, för mig är en klocka att se till att jag kommer i tid till jobbet, tar mina raster, håller tiden med andra ord.
En bil för mig är att ta mig från a till ö, alltså till affären mm.
Men att bära ett tungt guldhalsband/armband är lycka för mig, då känner jag mig vacker.
Kan inte du lägga ut ditt telefonnummer så att vi kan ringa upp dig innan vi ska handla. Du tycks ha koll på allt, lite dumt att vi kastar bort pengar på sånt som du inte gillar.Helt rätt men en dyr klocka på armen är för att visa andra, en bil är för mej själv, jobba med, fixa, det är skillnaden
Helt rätt men en dyr klocka på armen är för att visa andra, en bil är för mej själv, jobba med, fixa, det är skillnaden
Nu säger ju tom forumägaren att "en klocka att se till att jag kommer i tid till jobbet, tar mina raster" så ormens uppfattning att klockan är för att visa upp för andra kan inte lämnas utan avseende. Det torde variera.Du har ingen aning i vanlig ordning.
Det är väl från person till person, vissa nöjer sig med singha linne och flipflop, uppknäppt skjorta med uthängande mage på restaurang, andra vill se anständiga ut...Nu säger ju tom forumägaren att "en klocka att se till att jag kommer i tid till jobbet, tar mina raster" så ormens uppfattning att klockan är för att visa upp för andra kan inte lämnas utan avseende. Det torde variera.
Jag kommer ihåg en bekant från 90 talet, ha satte alltid klockan på högerarmen så den skulle synas bättre på krogen när han drack öl.
Jag sa vad jag anser en klocka är till för enligt mig, men jag tror att en klocka är som ett smycke för någon som jag anser ett armband ex är för mig.Nu säger ju tom forumägaren att "en klocka att se till att jag kommer i tid till jobbet, tar mina raster" så ormens uppfattning att klockan är för att visa upp för andra kan inte lämnas utan avseende. Det torde variera.
Jag kommer ihåg en bekant från 90 talet, ha satte alltid klockan på högerarmen så den skulle synas bättre på krogen när han drack öl.
PrecisDet är väl från person till person, vissa nöjer sig med singha linne och flipflop, uppknäppt skjorta med uthängande mage på restaurang, andra vill se anständiga ut...
Som jag sa. Det varierar.Jag sa vad jag anser en klocka är till för enligt mig, men jag tror att en klocka är som ett smycke för någon som jag anser ett armband ex är för mig.
Sen om någon tycker att en bil är ett bättre alternativ får stå för någon.
Jag anser att det är upp till var och en efter sin egna budget mm.
Ha Ha ja så olika vi kan va, varken lockan, armbandet bilen är lycka för mej, det ör jobbet med te.x bilen att spatsera runt medOk, för mig är en klocka att se till att jag kommer i tid till jobbet, tar mina raster, håller tiden med andra ord.
En bil för mig är att ta mig från a till ö, alltså till affären mm.
Men att bära ett tungt guldhalsband/armband är lycka för mig, då känner jag mig vacker.
Så är det, och vissa anser att man inte kan se anständig ut utan en dyr klocka på armen.Det är väl från person till person, vissa nöjer sig med singha linne och flipflop, uppknäppt skjorta med uthängande mage på restaurang, andra vill se anständiga ut...
Jag sitter dock hellre med någon på restaurang med en dyr klocka än en som har mage att komma in och sätta sig i bar överkropp, singhalinne eller uppknäppt skjorta.Så är det, och vissa anser att man inte kan se anständig ut utan en dyr klocka på armen.
Gillar inte singha linnen och sån klädsel, men menar du att om jag har en dyr klocka eller guldhalsband funkar detDet är väl från person till person, vissa nöjer sig med singha linne och flipflop, uppknäppt skjorta med uthängande mage på restaurang, andra vill se anständiga ut...
Skrev jag det eller tolkar du som fan läser bibeln för du vill ha käft?Gillar inte singha linnen och sån klädsel, men menar du att om jag har en dyr klocka eller guldhalsband funkar det
Nu vet jag inte hur klädsel i övrigt, om man kan räkna klockan som klädsel, attiralj kanske kom in i bilden. Hel och ren med täkta axlar och långbyxor,.då duger en Casio fint enligt mig.Jag sitter dock hellre med någon på restaurang med en dyr klocka än en som har mage att komma in och sätta sig i bar överkropp, singhalinne eller uppknäppt skjorta.
Fan sitter dom så på restaurang i sverige med ....
Ingen respekt alls..