Schlemmertopf är även bra till detta.Jag brukar köra hel kyckling i våran airfryer. Blir riktigt bra.
Alla grillar kan användas. Det är bara det att en del grillar är enklare och lite mer mångsidiga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Schlemmertopf är även bra till detta.Jag brukar köra hel kyckling i våran airfryer. Blir riktigt bra.
Alla grillar kan användas. Det är bara det att en del grillar är enklare och lite mer mångsidiga.
Schlemmertopf är även bra till detta.
Äh ge gubben några GT så är den snart grillklarmen jag fick inte ha förväntningar om att få något grillat på den ikväll sa mannen.
Haha, han dricker öl under tiden, så jag får hjälpa till med att tyda ritningen, det är ju jag som är montör i detta hushållet.Äh ge gubben några GT så är den snart grillklar
Återkom gärna med rapport när ni har grillat på den.
Killar läser aldrig manualenHaha, han dricker öl under tiden, så jag får hjälpa till med att tyda ritningen, det är ju jag som är montör i detta hushållet.
Grillen ser verkligen fin ut,hoppas ni får använda den ofta & att den funkar fintHan köpte en 10 L gasol, tyvärr blir det trångt att tvinga in den, så vi får köpa en 5 L någon dag.
![]()
![]()
![]()
Ja inte alla grillar som sväljer en 10a. Vet inte hur det är med Weber idag men tidigare gick det inte.Han köpte en 10 L gasol, tyvärr blir det trångt att tvinga in den, så vi får köpa en 5 L någon dag.
![]()
![]()
![]()
Det smakade utmärkt, vi grillade kycklingfiléer.Äh ge gubben några GT så är den snart grillklar
Återkom gärna med rapport när ni har grillat på den.