Krille

Nåja, handen på hjärtat. Du är inte helt främmande för att vara med i diskussionerna själv. Politik är ett nödvändigt ont för oss alla och påverkar hela livet. Även möjligheten att resa till Thailand.
Ja men när svensk politik och speciellt SD/Sosse/invandrings-hat är ämnet som aldrig kan leda en enda millimeter åt något håll mer än ner i gyttjan blir det väldigt väldigt väldigt tröttsamt att scrolla sida upp och sida ner i onödan. Speciellt efters om de mest aktiva trådarna inte går att ignorera vilket är en funktion som i alla fall jag tycker är väldigt saknad på det här forumet.

Ja men när svensk politik och speciellt SD/Sosse/invandrings-hat är ämnet som aldrig kan leda en enda millimeter åt något håll mer än ner i gyttjan blir det väldigt väldigt väldigt tröttsamt att scrolla sida upp och sida ner i onödan. Speciellt efters om de mest aktiva trådarna inte går att ignorera vilket är en funktion som i alla fall jag tycker är väldigt saknad på det här forumet.

Du bidrar ganska mycket i just de trådarna.
Öka med inlägg som handlar om annat så blir det säkert bättre

Jag reflekterar över två saker.

En medlem hoppar av på grund av hur forumet sköts / modernas.

En moderator hoppar av på grund av hur medlemmarna sköter sig.

Båda inom en kort period.

Säger det nåt om samtiden? Forumtiden? Eller är det bara verkligheten?

He lönch int förklar för en som int begrip !!
1656251941498.png

• Like
Reactions: Nox

Du behöver inte fundera länge. För mycket personliga påhopp kan få vem som helst att hoppa av. Det är verkligheten och ett jäkligt otacksamt uppdrag där man sällan får någon uppskattning, oftast bara elaka insinuationer av personer som tycker sig vara bättre än andra.

Du behöver inte fundera länge. För mycket personliga påhopp kan få vem som helst att hoppa av. Det är verkligheten och ett jäkligt otacksamt uppdrag där man sällan får någon uppskattning, oftast bara elaka insinuationer av personer som tycker sig vara bättre än andra.
Jag tror nog min herre missade poängen......

Jag hade inte ens tilltalat Krille, inte ett enda ord. det enda jag skrev var att jag betalat kork avgift för en egen flaska vilket för den som varit i Thailand inte är något märkvärdigt då det förekommer överallt här.

Då skrev Krille att jag skulle byta bar och om jag var så jävla kåt på nån där så skulle jag gå hem med henne och tyckte att jag var jävligt märkvärdig.

Ett riktigt stolpskott påhopp som jag givetvis reagerade på.

Jag tycker att han har tagit rätt beslut nu, lite löjligt att linda in det i ett dq drama bara.
Ditt försvarstal här var ett riktigt dq inlägg.
Det andra inlägget du gjorde som är borttaget nu där du ”hotade” med att lämna forumet om du blev varnad för att kasta skit på medlem/forumvärd, ännu mer dq.
Lämna om du vill, vem bryr sig?
Eller skärp dig om du vill va kvar.

Tillbaka
Topp