PanPan
Forumveteran
Nja, känns som jag får lida för det idag, blir vare sig bilkörning eller promenad idag.....Vodka är bra, repetera.![]()
Tycka synd om sig själv och fiskpinnar är dagens plan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nja, känns som jag får lida för det idag, blir vare sig bilkörning eller promenad idag.....Vodka är bra, repetera.![]()
Ja man får bjuda på några ladydrinkar så brukar de lugna ner sig.Jasså? Funkar aldrig när jag är ute. Jag nämner mer än gärna att jag är gift i ett försök att få tjejerna att välja ett annat byte. Funkar sällan, dom är lika på ändå.
Är huvudet dumt så får hela kroppen lidaNja, känns som jag får lida för det idag, blir vare sig bilkörning eller promenad idag.....
HejJasså? Funkar aldrig när jag är ute. Jag nämner mer än gärna att jag är gift i ett försök att få tjejerna att välja ett annat byte. Funkar sällan, dom är lika på ändå.
Nu är kanske rätta tidpunkten för ett nytt löfte om en vit månad.Nja, känns som jag får lida för det idag, blir vare sig bilkörning eller promenad idag.....
Ja kanske hade passat så får man nåt gjortNu är kanske rätta tidpunkten för ett nytt löfte om en vit månad.
Vodka är bra....Vodka är bra, repetera.![]()
Här måste jag kanske försvara IL, men bara lite.Bara med dina foton och berättelser så visar du att du behandlas inte som en "vanlig" människa.
Dom kommer över till ditt hus tar ett glas med dig "farangen" medans dom kör förbi grannens "thai". Ditt stoppar dom till vid för där finns zoo objektet.
Här nere är jag som vilken annan som helst uppmärksammas inte ens, att du sen blir det är väl inte så konstigt du bor ju mitt i turiststråken när du är här.
Har träffat en del som slutat med den verksamheten.Brukar du umgås med svenska pr*stituerade eller utgår du ifrån att de är och beter sig precis som alla andra?
Gissar själv på att många av de svenska pr*stituerade var narkomaner, numera antagligen fler utländskor i den kategorin.
Har fått uppfattningen att thailändare enkelt ser om någon är proffs eller inte. Klädstil, språk etc, kan nog ofta vara fördomar inblandade också när de ser ev. umgänge. Min fru är ju från Isaan och har en farang i släptåg, illröd varningsflagga, men knappast någon som tror det när de pratar med henne.
/ SatanG
Vad man tror är det få som säger rent ut. Det är takt och ton att inte slänga ut allt man tänker.Brukar du umgås med svenska pr*stituerade eller utgår du ifrån att de är och beter sig precis som alla andra?
Gissar själv på att många av de svenska pr*stituerade var narkomaner, numera antagligen fler utländskor i den kategorin.
Har fått uppfattningen att thailändare enkelt ser om någon är proffs eller inte. Klädstil, språk etc, kan nog ofta vara fördomar inblandade också när de ser ev. umgänge. Min fru är ju från Isaan och har en farang i släptåg, illröd varningsflagga, men knappast någon som tror det när de pratar med henne.
/ SatanG
Väntar till efter sommarenNu är kanske rätta tidpunkten för ett nytt löfte om en vit månad.
Det jag saknar, jag slänger ur mig allt jag tänker.Vad man tror är det få som säger rent ut. Det är takt och ton att inte slänga ut allt man tänker.
till Pan Pan.Vissa tycker fel vissa roas och vissa säger ärligt.
Åldern tar ut sin rätt...Har träffat en del som slutat med den verksamheten.

har vi inte alla varit barn från börjanI bland tror ja du vet en hel del, han verkar lite ........ men va vet ja
nja nu friserar du verkligheten nog lite grannMin fru har "bara" 6-årig skola uppe från Isaan och jag är oerhört stolt över henne. Jag älskar henne för den hon är, inte för hennes bakgrund. Och om hon hade jobbat i en bar tidigare hade det också varit betydelselöst. Vi träffades i Helsingborg, hos hennes kusin.![]()
Inte ett dugg faktiskt! Att tumma på sanningen är inte min starka sida.nja nu friserar du verkligheten nog lite grann![]()