Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det är nog så att det mesta är popballader, men det går iaf att räkna bort all Luk Thung.
Jag håller med om att man lär sig rätt mycket om språket via musiken, och man kan också lära sig saker om folket och kulturen.
Jag tar en ledtråd till. Det är en han, och han var med i ett band först och började sen på egen hand. När han började på egen hand så tog han sitt eget nick och satte framför bandets namn. Om man skriver namnet med engelska bokstäver så är hans nick tre bokstäver och bantets namn fyra bokstäver.
Det är rätt! Jag gav en karma för det fastän jag hade tänkt att det skulle vara en karma för både låten och artisten, men nu kan man få en till karma om man får rätt på låten också.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.