Liverpool-Manchester United ska mötas i Bangkok den 12 juli.

 
Jaså det var han men att det är en gigant som @Isan Lover skrev är väl lite fel, har inte sett att han har haft någon hits på billboardlistan eller gjort några världsturnéer.
Ja han kanske är gigant i Thailand men som musikälskare lyssnar jag nästa aldrig på thailändsk musik, om jag inte blir tvingad.
Men ölen ska jag testa om det är hög procent i den :).
Testa Tapper öl, 6,5% och bra smak.
Finns på 7Eleven.
 
Jaså det var han men att det är en gigant som @Isan Lover skrev är väl lite fel, har inte sett att han har haft någon hits på billboardlistan eller gjort några världsturnéer.
Ja han kanske är gigant i Thailand men som musikälskare lyssnar jag nästa aldrig på thailändsk musik, om jag inte blir tvingad.
Men ölen ska jag testa om det är hög procent i den :).
Han är är väl delägaren i företaget som står som titelsponsorn i "Carabao cup" som spelas.

The English Football League (EFL) and Carabao Energy Drink have agreed to a three-year extension, with Carabao remaining the Title Sponsor of the Carabao Cup until the end of the 2026/27 season.

The extension will see the new term take the EFL and Carabao association to 10 seasons, making the energy drink provider the longest Title Sponsor in League Cup history.

Carabao Tawandang is a joint venture between Mr. Yuenyong Opakul or Add Carabao, the founder and lead singer of Thailand's most successful song-for-life band Carabao and German Tawandang Brewery – a restaurant owned by Mr. Sathien Sathientham and Ms. Nutchamai Thanombooncharoen.
 
Hej

Testa gärna musiken också, jag är ganska säker på att det finns låtar du gillar.

Vad det gäller deras öl så gillade jag Weisbier bäst.

Mvh isan lover
Har jag gjort nu lite av varje låt men nej det undanber jag mig vänligt men bestämt och jag kunde inte hitta någon låt på engelska så knappast en gigant i musikvärlden.
 
 
 
Tillbaka
Topp