Liverpool-Manchester United ska mötas i Bangkok den 12 juli.

Dom ligger efter sina grannländer och länder som Indonesien, Malaysia och Filippinerna som nästan har flockimmunitet trots mindre vaccinerade.
Det sjunker om en månad eller två.

Naturen fixar det inte Pfizer klarar av.
Hej

Men samma natur kan också komma att ge oss nya varianter, dom senaste buden är att någon ny variant kan komma redan i mars eller i höst, vi får verkligen hoppas att dom som tror detta har fel.

Mvh isan lover

Hej

Men samma natur kan också komma att ge oss nya varianter, dom senaste buden är att någon ny variant kan komma redan i mars eller i höst, vi får verkligen hoppas att dom som tror detta har fel.

Mvh isan lover
Jag läste samma från gurun Tegnell och FHM

Han hade ett datum också i mars.

IMG_20220222_160539.jpg

Hej

Ja det finns en stor oro för att nya varianter ska kunna uppstå i dom länder som knappt har börjat vaccinera sin befolkning ännu.

Mvh isan lover
Kunnig expertis påstår att mutationer uppstår bland vaccinerade och bryter ut någon annan stans.

Så fungerar mutationer, dom uppstår där dom är tvungen att utvecklas.
En väl fungerande bakterie eller ett virus behöver inte mutera förrän hinder uppstår.
Det kände både Darwin och Linné till.

Bakterier blir resistenta mot antibiotika och virus mot vaccin.

Kunnig expertis påstår att mutationer uppstår bland vaccinerade och bryter ut någon annan stans.

En väl fungerande bakterie eller ett virus behöver inte mutera förrän hinder uppstår.

Hej

Experter på TV sa precis motsatsen igår, där var det dom länder med minst andel vaccinerade som utgjorde den stora faran, västvärlden kan då komma att straffas för att dom inte har delat med sig av vaccinet.

Mvh isan lover

Hej

Experter på TV sa precis motsatsen igår, där var det dom länder med minst andel vaccinerade som utgjorde den stora faran, västvärlden kan då komma att straffas för att dom inte har delat med sig av vaccinet.

Mvh isan lover
Ja, den varianten förekommer också.
Det gäller att vara källkritisk och inte svälja allt.

Finns många som skor sig på att sälja och leverera numera verkningslösa vacciner.

I maj kan du få en uppgradering från Pfizer som skydd mot Omicron.
Den tillsammans med din infektion ger en bingo.
Fem i rad.

Räcker det inte med en corona tråd eller?
Mvh forumpolisen;)

Hej

Vi var ett gäng som såg den matchen tillsammans på en Pizzeria, 6-7 av oss höll på Liverpool och 3 höll på United, det var en oförglömlig upplevelse, jag tyckte nästan synd om dom, men det var en sån där dag då allt klaffade för ett av lagen, jag hade ju förväntat mig en jämn match.

Mvh isan lover

Hej

Vi var ett gäng som såg den matchen tillsammans på en Pizzeria, 6-7 av oss höll på Liverpool och 3 höll på United, det var en oförglömlig upplevelse, jag tyckte nästan synd om dom, men det var en sån där dag då allt klaffade för ett av lagen, jag hade ju förväntat mig en jämn match.

Mvh isan lover
Kommer ihåg när jag och polare tågluffa i Skottland, standardfrågan man fick på varje pub, cheers mate, what is your football team...
Som om alla höll på ett lag.

Kommer ihåg när jag och polare tågluffa i Skottland, standardfrågan man fick på varje pub, cheers mate, what is your football team...
Som om alla höll på ett lag.
Hej

Ja det förväntas man nog få med modersmjölken där, i Italien är det likadant om inte värre, där verkar alla oavsett ålder, yrke och utbildningsnivå vara fotbollsintresserade och följa sitt lag.

Mvh isan lover

Tillbaka
Topp