Logga ut - stanna kvar

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

A

Anonym

Gäst
En sak som jag undrat över faktiskt, och det är detta med att logga ut så fort som jag lämnar forumet. Det finns ju en knapp att klicka på, som heter nåt som; (stanna kvar för evigt)... Och då är man inloggad hela tiden, och slipper vela med inloggning varje gång man går in här. Jag gör ju det för övrigt som ni kanske märkt..

MEN då undrar jag, bara för att kolla om det är en nackdel att göra som jag gör, alltså stanna kvar. Finns det en fördel med att logga ut och logga in, varje jäkla gång.... Eller är det bara nåt konstigt påhitt som ni har för Er.

Tacksam för Er input..

Om någon kommer åt din dator så kan ju denna person göra inlägg i ditt namn. Det är väl den enda risken. Så för dig ganska riskfritt, skulle du logga in på ett internet café (om dessa fortfarande finns) är det en annan femma.

@Janne har rätt, är du osäker skall du logga ut. Jag är säker därför är jag nästan alltid inloggad hela dagen, ingen här vågar röra min tablet än mindre skriva något. Men på natten brukar jag logga ut, mest av tradition inte för att det är nödvändigt.

OK då vet jag, trodde det var någon hemlig vits med att logga ut, men det handlar egentligen bara om okunskap bland gubbarna som envist loggar ut vareviga gång..

Tillbaka
Topp