kurant
Forumveteran
Kan nog vara upp till femte person också...Tredjeperson, menar du väl?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kan nog vara upp till femte person också...Tredjeperson, menar du väl?
Kan nog vara upp till femte person också...
Var där i höstas i George town, var Grab taxi som gällde annars ingen efterhängsenhet alls, det som var stora skillnaden, samt avsaknaden av matstånd överalt.Minns särskilt en äldre chaufför som körde mig till thailändska konsulatet och jag gjorde misstaget att lova honom att åka med honom tillbaka till hotellet med. Sen ändrade jag mig och när jag diskret försökte smyga ut från konsulatet såg han mig och började skrika efter mig och tuta och sen körde han bredvid mig en bra stund och tutade hela tiden.
En ganska obehaglig upplevelse faktiskt.
Till sist fattade han ju att jag ändrat mig men det var ett trist beteende.
SYSTERN
Var där i höstas i George town, var Grab taxi som gällde annars ingen efterhängsenhet alls, det som var stora skillnaden, samt avsaknaden av matstånd överalt.
Orkar inte läsa all skit du skriver, för mycket text.Kan vara så. Jag var ju i Penang senaste gången 1999 och mycket har säkert förändrats. Även om det mesta troligen är sig likt. Ungefär som i Pattaya där inte mycket har förändrats sedan man kom dit första gången 1992.
Bor man på något place kring soi 7 eller 8 är det som en enda stor nostalgitripp. Det enda som har förändrats är att man själv blivit 28 år äldre på gott och ont.
Numera är man ju inte lika naiv och lättlurad som man var då på 90 talet. Å andra sidan var det ganska härligt att vara blint förälskad och lättlurad. Man hade ju inte lika mycket att bekymra sig om på den tiden.
Det var flaskan, flickan och sen gav man fan i resten. Man var kung kring ett väldigt harem och man valde och brakade bland hundratals tjejer i olika åldrar och hade man lite ont om stålar så raggade man bara upp något billigare på Beach Road.
Jag har ju återvänt till barerna i Pattaya även på äldre dagar men utan spritens förtrollning tycker jag nog mest att den världen numera är en ganska sliten och tragisk värld.
Märkligt att det som en gång var paradiset kan förvandlas till något så trasigt och grått. Visst jag kan fortfarande känna en viss spänning när jag vandrar in på sjuan en kväll vid 22 tiden men om man jämför med den känsla man hade då är det stor skillnad.
Då var allt ett enda stort äventyr.
SYSTERN
Kan vara så. Jag var ju i Penang senaste gången 1999 och mycket har säkert förändrats. Även om det mesta troligen är sig likt. Ungefär som i Pattaya där inte mycket har förändrats sedan man kom dit första gången 1992.
Bor man på något place kring soi 7 eller 8 är det som en enda stor nostalgitripp. Det enda som har förändrats är att man själv blivit 28 år äldre på gott och ont.
Numera är man ju inte lika naiv och lättlurad som man var då på 90 talet. Å andra sidan var det ganska härligt att vara blint förälskad och lättlurad. Man hade ju inte lika mycket att bekymra sig om på den tiden.
Det var flaskan, flickan och sen gav man fan i resten. Man var kung kring ett väldigt harem och man valde och brakade bland hundratals tjejer i olika åldrar och hade man lite ont om stålar så raggade man bara upp något billigare på Beach Road.
Jag har ju återvänt till barerna i Pattaya även på äldre dagar men utan spritens förtrollning tycker jag nog mest att den världen numera är en ganska sliten och tragisk värld.
Märkligt att det som en gång var paradiset kan förvandlas till något så trasigt och grått. Visst jag kan fortfarande känna en viss spänning när jag vandrar in på sjuan en kväll vid 22 tiden men om man jämför med den känsla man hade då är det stor skillnad.
Då var allt ett enda stort äventyr.
SYSTERN
Orkar inte läsa all skit du skriver, för mycket text.
Vi lever i 2020 nu, din info är rätt utdaterad.
Bara som en liten upplysning, har han aldrig varit medlem på MPR, så där kan han inte gnällt, o sällan här med.Skulle tro att PanPan tillhör gnällgänget på MPR utan att ha direkta bevis.
Fast härinne aktar dom sig nog för att mobba för mycket. Här har dom ju inte korrupta moderatorer som håller dom bakom ryggen,
STT
Bara som en liten upplysning, har han aldrig varit medlem på MPR, så där kan han inte gnällt, o sällan här med.
14 års erfarenhet av thaiforum, så man har lärt sig en del, ang olika personer.Hur vet du det?
Är det du som är PanPan?
STT
Den fick jag väl från första meningen, han var där sist 1999.Du orkar inte läsa det STT skriver men likväl vet du att infon är utdaterad.
Jag har vart med på ett annat forum tidigare, sawatdeee men det la jag ner för nåt år sen.Hur vet du det?
Är det du som är PanPan?
STT
Jag har vart med på ett annat forum tidigare, sawatdeee men det la jag ner för nåt år sen.
Jag går aldrig in anonym utan jag gör mig rätt känd från första inlägget.
Jag var inne och kollade på MPR för några år sen men tyckte tonläget var för otrevligt så skapade mig aldrig ett konto där.
Jag finns på ett enda Thaiforum och det är här.
Ja aggressivare forum än MPR får man nog leta länge efter.
Så blir det när moderatorerna blundar för mobbare och översittare och offren får ta straffet.
STT
På vilket sett har du fått för dig att han skulle vara en liten pojke. Eller är det bara ditt vanliga översitteri som lyser igenom.Jössea lille pojk. Om du tycker MPR är aggressivt har du inte sett mycket av internet... men kanske inte kommit längre på arbetsförmedlingens internetkurs i Filipstad?
Du har uppenbart förlorat din förmåga att se ironin i saker och ting. Tråkmåns.På vilket sett har du fått för dig att han skulle vara en liten pojke. Eller är det bara ditt vanliga översitteri som lyser igenom.
Möjligtvis översitteri förklätt till ironi. Hursomhelst dumt skrivet.Du har uppenbart förlorat din förmåga att se ironin i saker och ting. Tråkmåns.
Möjligtvis översitteri förklätt till ironi. Hursomhelst dumt skrivet.
Hade frågan varit ställd till mig så hade svett blivit -Mentalt settPå vilket sett har du fått för dig att han skulle vara en liten pojke. Eller är det bara ditt vanliga översitteri som lyser igenom.