Match på g

• Trådstartare Trådstartare b-tung
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
B

b-tung

Gäst
Heja, heja gnaget. Med start på Dick Turpin, i love it
Krossa sillrensarpacket.....

---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?u3vm4c

F. You

ImageUploadedByTapatalk1337877239.495477.jpg

MMMMMM okey då får väl hålla på er då när ni möter sånt skit

micke :wai:

Till och med i Thailand finns det RIKTIGA fans... Kolla in min tjejs tröja :)
Jag har förstorat det enormt vackra märket på hennes tröja...

DSCN1086b .JPG

Hon till vänster 3:e räknat från ditt märke, är det en kopia på ett gnagar märke eller vad är det, Tacka vet jag Kamraterna ;-)

Mr Putte
Nu när du säger det så ser det ganska läskigt ut. Tyckte nog att det luktade råtta när jag tog bilden.

Ja och det är inte bra när du håller på grön/vitt, som min bror

Och varför blir inte detta märke spärrat i detta forumet ;-) är ju baksidan på sverige

Visst, Sthlm befinner sig på baksidan av landet. Visserligen är jag söderkis men har rotat mig i Malmö sedan 40 år, en stad som jag älskar. Jag har 20 minuter från två internationella flygplatser. Älskar linjen Kastrup - BKK

Yes, LEO is the king och kostade mig en förmögenhet senaste songkran.
Halva den manliga delen av byn såg till att ölkartongerna snabbt blev tomma.
Snacka om att Sir One blev poppis :)
Izuzun gick i skytteltrafik till inköpsstället i grannbyn. Tror ta mig fan att den hittar dit på egen hand....

Och Sir One säger att han älskar Malmö. Tillåt mig tvivla, där finns ju bara ett lag - Det himmelsblå MFF

Och fastän jag är värmlänning in i hjärterötterna så håller jag med kaptenen, ljusblått ska det vara. Även om det kostade mig på oddset igår när de inte orkade stänga norrlandsfönstret.

Och, för de som undrar hur man kan hålla på MFF här, så är den korta förklaringen att MFF-spelarna hade buskigast polisonger på samlarkorten i Kalle Anka i början på 70-talet. :nod: :nod: :nod:

"Gaae " sa:
Och fastän jag är värmlänning in i hjärterötterna så håller jag med kaptenen, ljusblått ska det vara. Även om det kostade mig på oddset igår när de inte orkade stänga norrlandsfönstret.

Och, för de som undrar hur man kan hålla på MFF här, så är den korta förklaringen att MFF-spelarna hade buskigast polisonger på samlarkorten i Kalle Anka i början på 70-talet. :nod: :nod: :nod:

Hehe, se bara på min avatar. Captain Baines behövde då rakt inte skämmas för sina polisonger. ;D

"Berralund " sa:
Hehe, se bara på min avatar. Captain Baines behövde då rakt inte skämmas för sina polisonger. ;D
Berra, helt rätt. Såna pollisar har jag sett på varenda bonde från Kävlinge. Det är nog bara du som sticker ut :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp