K
kjell.t
Gäst
"gunnarg " sa:Har inte haft kalsingar sedan jag flyttade hit ner.Vill inte ha något åtsittande i värmen.Petter Nicklas trivs i frihet. ;D
Lite olika här, förstår er som har stora kvar!
Min är liten och hårt sliten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"gunnarg " sa:Har inte haft kalsingar sedan jag flyttade hit ner.Vill inte ha något åtsittande i värmen.Petter Nicklas trivs i frihet. ;D

"borat " sa:Nu väntar vi bara på Kyllingens svar då![]()
"borat " sa:Nu väntar vi bara på Kyllingens svar då![]()
"kjell.t " sa:Tror hon är djurvän och inte stänger ute ormen från sitt bo ;D

"Berralund " sa:Hehe, jag tror att denna tråden snart behöver flyttas till "Dude" tavlan! ;D ;D ;D
"Kycklingen " sa:Där fick du mig till att le för första gången idag
Jag trodde inte jag skulle behöva svara på detta inlägget.
Men automatiskt tar jag på mig trosor när jag är i Thailand och ska ut bland folk.
Annars tycker jag nog som de flesta andra att "hon" behöver luftas både i Sverige och i Thailand.
Be-Hå har jag på mig för syns skull, inte för att det behövs.
"Rolf " sa:Vältrimmad![]()
Mmm eller tam höna. Nä i morgon får an ta sej en tur till Dressman dom kör kampanj på kortbyxor ta 3 bet för 2, Dom har även en mod. som går ner till knävecket för dom som är lite blyga ;D ;D
Ja det är en sak som jag har märkt, att det är bara män som har strumpor i sandalerna och kortbyxor, det ser för jä,,ligt ut."legolas " sa:ja du menar dom som får dig att se ut som en mesig tysk turist. Glöm för all del då inte att ta på dig ett par mörka strumpor i sandalerna.... DET ser verkligen heltöntigt och gubbigt ut....
![]()
![]()
![]()
"Gaae " sa:Hahahaha, vilka tokstollar! Hur ska jag få ner mina mungipor efter att ha läst denna tråd?
Kanske genom att konstatera att jag kan köra "utan allt" och med en fjäder i arslet passera för Kalle Anka???? ;D
"kjell.t " sa:Vältrimmad pippi? inte för att det behövs ;D ;D ;D
;D 

"legolas " sa:Lite sly att gömma sig i har aldrig skadat någon!!!
;D
Min dotter, en 26-årig sådan, hade sagt "pedovarning""Jo-Be " sa:Självklart ska pippin, vara mer än vältrimmad!!
Man vill ju inte ha hår i maten, gärna slät och fin som en landningsbana(inga hinder ivägen)..
;D
![]()
Men i Thailand så duschar man ju morgon middag kväll sen finns den lilla separata för akern"zMacen " sa:MED!
För min del har det med hygien att göra. Dessutom kan man slänga ett par kallingar utan att det gör ont, men ett par shorts (av högre kvalitet) vill man nog tvätta. Då är det bra om man slipper det var och varannan dag.