MEDLEMSTRÄFF! Lägg en röst och gör din röst giltig...

Är det möjlig att göra en ChaiMai medlemsträff i verkliga livet???

• Vet inte! Ingen åsikt !?!

Röster: 0 0.0%
  • Nej! dödsdömd idé !!

Röster: 0 0.0%
  • Ja! Kul idé !!

Röster: 10 47.6%
  • Ett bestämt datum i Sverige eller Thailand ?

Röster: 2 9.5%
  • Träff i Thailand ?

Röster: 7 33.3%
  • Träff i Sverige ?

Röster: 2 9.5%

• Totala väljare
    21
  • Denna undersökning kommer att stängas: .

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

JBK.Ltd.

Forumveteran
:wai:
En idé poppa upp!!

Varför inte ha en medlemsträff, att se och träffa ChaiMai vänner i verkliga livet.
Utbyta ett och annat ord, slå våra glas samman, äta en bit mat binda lite starkare vänskapsband.

Lämna en röst över vad du tycker är ett lämpligt alternativ!!
Den avgörande rösten med flest tyckare gäller.

Jo-Be"funny"

En bra idé om en träff, men det är kanske bäst att inte låsa sig vid något. Är vi några som befinner oss i LOS samtidigt så är det ju roligast att kunna träffas där. Så jag sätter i Thailand. Vi kan ju en gång för alla kanske lösa problemet med is i ölen eller inte. ;)

Jag röstade på kul idé. En träff i Thailand vore extremt roligt, för att se hur ni "bofasta" har det, men jag misstänker att det blir fel tid på året för mig...men om folk vill träffas här hemma, så är jag öppen för det med, absolut! :thumbsup:
Om en vanlig "turist" räknas vill säga... :-[

"Gae " sa:
Jag röstade på kul idé. En träff i Thailand vore extremt roligt, för att se hur ni "bofasta" har det, men jag misstänker att det blir fel tid på året för mig...men om folk vill träffas här hemma, så är jag öppen för det med, absolut! :thumbsup:

Gae!

Negativa vibbar! är inte bra, bättre med en positiv attityd(negativt hör hemma i den låsta dörrarnas värld), självklart att en träff genomförs, fårgan är bara hur!

Jo-Be"there too"

"Gae " sa:

Alla med Thailandsintresse räknas naturligtvis, allt annat är nonsens. Vi får se vad som händer, det kan kanske bli träffar både i LOS och på "hemmaplan. :thumbsup:

"andrejsdenruskige " sa:
Har aldrig varit på någon träff. Men det beror på att jag bor på fel plats, både i Sverige och Thailand.
Flytta andrejsdenruskige så behöver du inte känna dig kluven ;D :D ;D
Hmm! inte känner dig hemma i Thailand, man kan aldrig bo i fel land, bara fel på plats :o ;D
Att aldrig varit på en träff!?! Kanske dags och vidga din vy andrejsdenruskige :laugh: :laugh:

Jo-Be"at Home"

"Jo-Be " sa:
Flytta andrejsdenruskige så behöver du inte känna dig kluven ;D :D ;D
Hmm! inte känner dig hemma i Thailand, man kan aldrig bo i fel land, bara fel på plats :o ;D
Att aldrig varit på en träff!?! Kanske dags och vidga din vy andrejsdenruskige :laugh: :laugh:

Jo-Be"at Home"

Nja, bor på fel platser om man tar hänsyn till var träffar äger rum, om man ska vara petig. Annars vet jag inte om det är fel platser jag befiner mig på...förutom nu när jag jobbar.

I Korat finns det lägen för träffar för min del och nog har man träffat folk och forummedlemmar (dock ej detta forum), men det har aldrig varit någon forumträff.

Sedan att jag inte orkar åka till GBG eller STHLM eller annan stad när jag är hemma från jobbet är en annan sak. Men då föredrar jag att spendera tiden med familjen.

"andrejsdenruskige " sa:
Nja, bor på fel platser om man tar hänsyn till var träffar äger rum, om man ska vara petig. Annars vet jag inte om det är fel platser jag befiner mig på...förutom nu när jag jobbar.

I Korat finns det lägen för träffar för min del och nog har man träffat folk och forummedlemmar (dock ej detta forum), men det har aldrig varit någon forumträff.

Sedan att jag inte orkar åka till GBG eller STHLM eller annan stad när jag är hemma från jobbet är en annan sak. Men då föredrar jag att spendera tiden med familjen.

Dina 2 sista rader var så fina så där fick du en karma av mej. :wai:

Jag la min röst på Ja, en kul ide.
Allt beror ju på var och när träffen blir, men hjälps alla åt så går det säkert att lösa så att övervägande av medlemmarna kan vara med.
Annars får det väl bli fler träffar, det går väl alltid att skriva ner i någon tråd i VIP var vi bor så går det säkert lösa med lite vilja.

Det var inte meningen att jag skulle sprida negativa vibbar, känner mig bara lite som en gröngöling med mina fyra tripper. Jag gillar detta forum och människorna i det skarpt, tro inget annat! :wai:

"Gae " sa:
Det var inte meningen att jag skulle sprida negativa vibbar, känner mig bara lite som en gröngöling med mina fyra tripper. Jag gillar detta forum och människorna i det skarpt, tro inget annat! :wai:

Det borde väl inte vara någon här som tolkat ditt inlägg negativt. :)

"Jo-Be " sa:

Än så länge ser det ut att stanna vid en"Kul Idé"bara. :( :(

Jo-Be

Man fick ju bara välja 1 alternativ. Jag hade tänkt kryssa i fler. Iden är kanon,dock vet jag inte i skrivande stund när jag kan åka ner. Men när jag väl åker... då jävvlar kommer det att märkas! Lock up yor daughter ;)

Klart jag kommer att höra av mig till er boende där nere, när jag vet datum,
Helgonet och Zäta skulle väl träffas tyckte jag läst i någon tråd.

Jag X:ade på Thai, när man åker ner,
så kanse fler är där, sen ok träff om
man kan på hemmaplan

:wave_transparent: CM:are!! Bättre kan ni när det kommer till att rösta, ska vi verkligen låta"kul idé"vinna...Vi är ju över 5000 medlemar på forumet eller ska 14st bestämma vad som ska hända, öka och gå ut hårt!!! :upanddown:

Legolas!
:wave_transparent:
Fan måste få skryta lite i alla fall! ;D :D ;D i slut änden så är det bara du å jag kvar här på forumet, de andra jobbar, en flyttar och de andra har jag ingen aning om :reta: (har du siffrorna rätt ???)

Jo-Be"Lonely"

"legolas " sa:
Jo-be!!! Det finnes icke 5.000 skrivande medlemmar här. Gissningsvis så finns det kanske: 4.900st som inte ens besöker oss längre och än mindre kommer att skriva en rad här mer.

Utav de 100st som är kvar, så finns det en liten liten potentiell chans att kanske 50st kommer att klicka in sig och läsa vad som skrives, men de kommer icke att skriva en rad här på forumet.

Så vad har vi kvar, 50st!!! Utav dessa så är vi en gäng på kanske 25st någorlunda aktiva, som skriver och kommenterar någorlunda regelbundet (varje dag)!! Och de resterande 25st besöker forumet, men skriver ingenting.....

Så om du har 14st som har svarat, så är det ganska bra.. nästan 50% av vad som kan anses möjligt!!! Är jag helt fel ute nu, eller är detta nära sanningen....
8) 8) 8)

Tjena positiva Gnägg (har du tuggat elstängsel idag? 8)

Alla har inte lika lätt för skrivandets konst. Plus att det är inte bara svensk-talande/skrivande medlemmar här på CM

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp