MEDLEMSTRÄFF! Lägg en röst och gör din röst giltig...

Är det möjlig att göra en ChaiMai medlemsträff i verkliga livet???

• Vet inte! Ingen åsikt !?!

Röster: 0 0.0%
  • Nej! dödsdömd idé !!

Röster: 0 0.0%
  • Ja! Kul idé !!

Röster: 10 47.6%
  • Ett bestämt datum i Sverige eller Thailand ?

Röster: 2 9.5%
  • Träff i Thailand ?

Röster: 7 33.3%
  • Träff i Sverige ?

Röster: 2 9.5%

• Totala väljare
    21
  • Denna undersökning kommer att stängas: .

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"legolas " sa:
Vadå elstängsel? Jag vill inte göra någon illa genom att skriva galet här på forumet. Då var mina siffror helt galna då. Ber i så fall om ursäkt. men det känns faktiskt lite grand åt det hållet, med de siffrona jag skrev.

Förresten menar du att vi har utländska medlemmar som icke talar svenska?? Bara som kuriosa, vilken glädje har de utav detta forumet???
8)
"legolas " sa:
Vadå elstängsel? Jag vill inte göra någon illa genom att skriva galet här på forumet. Då var mina siffror helt galna då. Ber i så fall om ursäkt. men det känns faktiskt lite grand åt det hållet, med de siffrona jag skrev.

Förresten menar du att vi har utländska medlemmar som icke talar svenska?? Bara som kuriosa, vilken glädje har de utav detta forumet???
8)

Driver bara med dig lite ;)

Jodå vi har många utländska medlemmar och besökare som är online här.

Gissningsvis är det thailändare som bor utomlands, och besöker vår thaispråkiga avdelning

Det absolut roligaste vore självklart att ha en träff i Thai. Men eftersom den största delen av medlemar här på forumet bor i Sverige kan det bli aning svårt att "tima" in en träff? Men ingenting är omöjligt?! Jag är på att träffas i Thailand/Sverige eller någon annanstans.

Skit kul detta med forumträff! :wai:

:wai:
Jaha!! ChaiMai:are

Då var den här omröstningen avslutad om en medlemsträff, måste tyvärr säga att det var ett dåligt uppslut av och från våra medlemar, hela förkrossande 15st la sina röster, vi är faktiskt en bit över 5000st på detta forum :( :( :(

Som Legolas sa att jag skulle få hålla i den här biten, det gör jag gärna, jag tror inte det kommer att hända i nu läget, om inte vi kan får fler att lämna sin röst :-[ :-[ :-[

Att endast så få röster kommer från de som är mest aktiva på forumet, det är ju både ett glädjande och nerslående besked, men tyvärr ett stort bakslag för alla andra medlemar som smyger omkring i bakgrunden och inte ger sig tillkänna.

Jag kommer att lägga upp en ny röstningsomgång, i förhoppningen att den lyckas bättre än denna, när vet jag inte i skrivande stund, jag vill och lovar när allt är klart...

Jo-Be

Legolas du är ju karma-k*t.

Inte brukar väl någon vara taskig mot nya eller äldre medlemmar för den delen. Många reggar sig nog bara för att läsa inlägg och något speciellt ämne för att de ska ha bättre pejl på läget inför sin charter resa. Vore kul om dom kom tillbaka efter resan med bilder och rent allmänt vad dom tyckte om LOS.

"zetterberg_88 " sa:
Legolas du är ju karma-k*t.

Inte brukar väl någon vara taskig mot nya eller äldre medlemmar för den delen. Många reggar sig nog bara för att läsa inlägg och något speciellt ämne för att de ska ha bättre pejl på läget inför sin charter resa. Vore kul om dom kom tillbaka efter resan med bilder och rent allmänt vad dom tyckte om LOS.

Precis zääta, vi är väl snälla mot alla. Och visst, skitkul om några fler lägger upp bilder och delar med sig.

Säkert, legolas blir aldrig nöjd trots att han har 105 i karma hehehe! ;) ;D 8)

Kan vi inte träffas i Chaiyaphum omkring första juni, jag kommer med min kineska makarov kopia. Det finns en resort i Chaiyaphum, har flytt ditt många gånger.

Åh då kan vi prata om risupproret i Autthaya eller hur det stavas och priset på mansapparang och om man ska rayong-90 som som centraldiktakturen nu erbjuder free of chanrge som som gummiträd.

Visst vore de kul att träffas både i svedala o LOS dit åker ja i juni juli någon gång me frugan

glimten66

Jag kommer att befinna mig i hembyn mellan 16 juni och 2 juli. Kanske någon gång då, har inte så förfärligt långt till Chaiyaphum. 8)

Vet inte riktigt hur långt ja har till Chaiyaphum från wapi pthum mahasarakam riktigt men va fasen kan ju bli en trevlig hoj tur dit

glimten66

hej!
är en medlem som inte varit här på flera år , ja de finns en anledning!
forumet va ju inte så bra då tyckte jag så jag fann andra forum ......
men kom in här o läste lite och fann att de blivit mycke bättre än förut.
nu ska jag försöka bli mer aktiv här... hoppas jag hehe
mina intressen ligger i trådar angående husbyggnad. så de är ju där jag läser mest.
men som sagt det är ju en tråd om en medlemsträff !
ja jag är på, en träff nu i hela thailand men just nu befinner jag mig i kompaeng phet men de finns mig veterligen bara en forumist därifrån ... men jag ställer upp på en träff, 15 medlemmar som träffas är ju bättre än inga .....så kom igen och få ett datum för en träff i thailand.
mvh
ken1se

"ken1se " sa:
hej!
är en medlem som inte varit här på flera år , ja de finns en anledning!
mina intressen ligger i trådar angående husbyggnad. så de är ju där jag läser mest.
ja jag är på, en träff nu i hela thailand men just nu befinner jag mig i kompaeng phet men de finns mig veterligen bara en forumist därifrån ... men jag ställer upp på en träff, 15 medlemmar som träffas är ju bättre än inga .....så kom igen och få ett datum för en träff i thailand.
mvh
ken1se

Hej ken1se!

Vad trevligt att du vill bli aktiv här, du kommer att märka att vi är ett trevligt gäng som håller till här. Fortsätt att titta runt i trådarna så får du se vad som är på G. Vi får väl se framöver om det kan bli ett spikat datum för en träff, det är ju några månader dit så mycket hinner hända. Men det vore väldigt trevligt om det kunde klaffa. :laugh:

välkommen tilibaka till forumet Ken1se
ser ut som vi gillar samma forums sidor du o ja

glimten66 :wai:

hej!
ja visst gör jag det Glimten jag jobbar ju med det i svedala.. och ska bygga hus och fixa mig en liten grisfarm i hembyn..
ja jag vet att det är svår med grisfrm och inga stora inkomster..
men jag vill ju bara leva här nere ocg då behövs det inga jätteinkomster men sådär en 100 st 80 -100 kg grisar imånaden blir hyffsad inkomst..

detta är min plan i thai...
och jag har läst de mesta i hus trådaena och jag gillr de ni skriver men vill gärna komma med flera nyheter i att bygga i thai...
kommer berätta om mina ideer senare i de trådarna..

mvh ken1se

"ken1se " sa:
hej! Är en medlem som inte varit här på flera år , ja de finns en anledning!
mvh ken1se
:wai:
Ken1se!!

Du är tusan så välkommen tillbaka till ChaiMai!
jag själv är en av de äldre medlemar och som dig höll mig borta från CM en längre tid, nu när jag är tillbaka så har det blivit mycket roligare att skitprata om allt och ingeting.
Vi kan har en råå och elak ton ibland, men i slutänden så är vi alla hjärtlig vänliga och kan säga förlåt, om någon av oss skulle trampa på en öm tå.
Så igen VÄLKOMMEN tillbaka!!!

ken1se, en medlemsträff ska bli av i Thailand eller Sverige, det löftet håller jag stenhårt på, jag ska bara tänka ut det nya förslaget först, efter det kommer det att bli en ny röstning och det förslaget som vinner, blir det... ;D :D ;D

Jo-Be

Karma kommer...(för att vågat dig tillbaka) Karma levererat...

[move]DETTA BLEV INLÄGG NR: 500!..[/move]

"legolas " sa:
500 poster... ojoj.... skall man kalla dig Jo-be "D" då eller?????
hahahahahahaha.................
Hahahahaa!!!
Du é änna goo, legolas

Varför inte?!? Jo-Be"Indy 500"

Eftersom jag gillar bilsporter typ, Dragraceing, WRC och så vidare, det mesta som rullar på hjul... ;D :D ;D

Tillbaka till ämnet igen. Jag ställer gärna upp på en träff i Sverige eller Thailand. Jag kommer att vara i Thailand under största delen av april i år.

/Anubaan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp