Migrationskontor

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

A

Anonym

Gäst
Var ligger idag migrationskontoret for oss som ar skrivna i Changwat Buriram,tankte namligen ge fn i att skriva mig i Pattis da de verkar helt sanslosa nu harnere, har ju husbok i Changwat Buriram sa det verkar enklast ,horde att det nu finns ett i Korat, stammer det ?

Blir det battre pga av att jag fixar mitt ettars dar ? bor ju andock i Pattis sen ,handlar bara om att jag inte har husbok i Pattis , forstar inte riktigt din tanke nu Berra ....de kraver nu minst ettars kontrakt eller husbok , visst kan jag fixa ett fejkat ettars sa skiter jag i det

Fragan handlade liksom om migkontor i Korat .eller ej ......:rolleyes:

Blir det battre pga av att jag fixar mitt ettars dar ? bor ju andock i Pattis sen ,handlar bara om att jag inte har husbok i Pattis , forstar inte riktigt din tanke nu Berra ....de kraver nu minst ettars kontrakt eller husbok , visst kan jag fixa ett fejkat ettars sa skiter jag i det

Fragan handlade liksom om migkontor i Korat .eller ej ......:rolleyes:
Lägg märke till smilisen. Jag vill bara jäklas och muntra upp dig lite. :D

Var ligger idag migrationskontoret for oss som ar skrivna i Changwat Buriram,tankte namligen ge fn i att skriva mig i Pattis da de verkar helt sanslosa nu harnere, har ju husbok i Changwat Buriram sa det verkar enklast ,horde att det nu finns ett i Korat, stammer det ?

Ja, finns i Nakhonratchasima (Korat).
7 Moo 7 T. Dan Kwian
A. Chok Chai
30190 Nakhonratchasima
Tfn: 0 4437 5138 och 0 4437 5139.

I Isaan finns det på ytterligare dessa ställen: Mukdahan, Nongkhai, Buengkan, Ubonratchathani, Loei, Sisaket, Nakhonpanom, Khonkaen, Sakonnakhon, Udonthani och Amnatcharoen.

Vafan Phonta, har du redan efter en kort tid i Sverige glömt bort vad som gäller i Thailand.

Om du vill ansöka om ettårsvisa måste du ha en bostad där du söker.

Migrationskontoret för Buriram ligger fortfarande i Cap Choeng söder om Surin.

Om du vill ansöka i Korat måste du uppvisa ett hyreskontrakt att du har en bostad där.

Vada ,har en bostad i Korat? jag har ju for fn husbok pa gummans hus changwat Buriramskall jag behova aka till Kapchueng da, da fixar jag ett ettarskontrakt har i Pattis

Om egendomen faktiskt är i Buriram så blir det nog som @Bossej skriver för att immigrationskontoret för både Buriram och Surin ligger där i Surin.

Trodde din fru hade egendommen i Nong Song Hong, @Phonta , och det är ju i Khonkaen-provinsen så att det är immigrationskontoret där du isf borde åka till. Du får kolla en gång extra i husboken så du slipper åka i onödan. :)

Hallo,jag vet val var jag bor :) Hon har tre rai obebyggd land inne i Nongsonghong,huset hennes dar jag ar skriven ligger i Ban Kaoko, ca 1500 m fran gransen mot Changw. Khonkaen ,sa, jo jag var jag bor och det exakt dessutom ..Changwat Buriram

Vafan Phonta, har du redan efter en kort tid i Sverige glömt bort vad som gäller i Thailand.

Om du vill ansöka om ettårsvisa måste du ha en bostad där du söker.

Migrationskontoret för Buriram ligger fortfarande i Cap Choeng söder om Surin.

Om du vill ansöka i Korat måste du uppvisa ett hyreskontrakt att du har en bostad där.
Dessutom sa har de nu krav pa ett ars avtal, sa da far jag val ordna ett sant da :)

Oj, jag far ett av en av alla polare har nere ,gratis ,ar man en snall kille sa ar folk vanliga tillbaka , om inte sa erbjuder man 5000 thbt till en fattig kompis fran uk ,da skriver han ett pa studs;)

Tillbaka
Topp