Jo middagen igår.
Fick känningar att det inte skulle bli lätt att komma senare o få ett bord på stranden, så vi gjorde en resarvering och beställde maten vi skulle ha.
Vi gick dit strax innan bokad tid och beställde dricka. Grymm service, maten var underbart god och det bästa av allt, det var flyt med maten. Den bara levererades i ett naffs.
Riktigt nice med förbeställd mat och att alla får sitt samtidigt.
Hotellet har fått en del dåliga recensioner på dålig engelska och otrevlig personal.
Jag har funderat på det ett tag. Det är många engelsmänn som är svåra att förstå. Typ om jag åker till Stockholm och bräker på min bredaste skånska, kan jag sedan skriva ett negativt omdöme att personalen fattar ingen svenska?
Jag har sett mängder av turister som beter sig minst sagt märkligt.
Två tjejer fick en räkning på typ 100 baht vid utcheckningen. Ngt dom konsumerat på rummet. Dom sa att dom trodde chipsen var gratis och att dom inte hade några pengar. Vilka jäkla pajasar. Skitsura blev dom oxå hahaha
Med det sagt så har jag pratat med 3 personer i receptionen, blivit bemött med ett leende, han jag bokade bordet av kunde klockren engelska och servitriserna var det inga problem med.
Min erfarenhet av människorna på ön är att dom är väldigt skönt avslappnade och trevliga. Men så är jag en mycket avslappnad och trevlig person själv