Något jag ångrar.

andrejsdenruskige

Forumveteran
Jag har skrivit om detta förut. Närmsta grannen hade husparty karaoke dygnet runt. Efter om det var 3 dagar eller 4 så tyckte jag att ny får det fanimej räcka. Satte på mitt Logitec 5.1 högtalarsystem på högsta volym. Nirvana... jag tror det inte tog 2 minuter så hade alla deras gäster gått hem och allt var tyst från dom. Jag spelade 10 minuter till bara för att jävlas. Det finns nog inget som isaanbonnläppar avskyr mer än farangmusik.
Jodå, dom verkar avsky vettigt ljud. Det är inte bara det att musiken ska vara dålig, det ska dessutom vara värdelöst ljud

Snips

Medlem
Kommer bli än värre med nya bron, den är så låg att när Svenssons tar en tur med ekan, måste man öppna;)

Ser man bara i tid att broskrället skall öppna, kan man alltid fortsätta på 45.an mot Göteborg.....
Så blir det när politiker bestämmer utan att fråga yrkesfolk inom de områden de fattar beslut i...
Minns när de byggde rondeller i Sisjön som blev för små för dragbilar med påhängsvagn, de hade suttit med leksaksbilar på kontoret och provat :)

Hur är det sen med det "farliga miljöhotet med stigande vattennivåerna i världen" om det stämmer blir det än sämre för sjöfarten i Göta älv, men så även för alla bostäder de bygger vid älvstranden. Så kan man verkligen lita på Greta and the gang?

(Politiker är de i skolan som inte fick vara med oss andra i olika gäng för att de var mesiga och tafatta, så de fick sitta på kammaren och gå med i olika politiska partier för att få gemenskap.. Nu har de nått olika höga positioner och ger igen för sin tråkiga uppväxt).

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal
Så blir det när politiker bestämmer utan att fråga yrkesfolk inom de områden de fattar beslut i...
Minns när de byggde rondeller i Sisjön som blev för små för dragbilar med påhängsvagn, de hade suttit med leksaksbilar på kontoret och provat :)

Hur är det sen med det "farliga miljöhotet med stigande vattennivåerna i världen" om det stämmer blir det än sämre för sjöfarten i Göta älv, men så även för alla bostäder de bygger vid älvstranden. Så kan man verkligen lita på Greta and the gang?

(Politiker är de i skolan som inte fick vara med oss andra i olika gäng för att de var mesiga och tafatta, så de fick sitta på kammaren och gå med i olika politiska partier för att få gemenskap.. Nu har de nått olika höga positioner och ger igen för sin tråkiga uppväxt).
Just den rondellen var Europas största rondell när den byggdes;)
Kommer ihåg när dom förstörde hela Askim med den rondellen.

Snips

Medlem
När jag tänker efter va det nog inte den rondellen du menade, den byggdes på 70 talet.
De var de mindre rondellerna i sisjöns butiksområde, parallellt med leden.

Var även ett hiskeligt grävande när de skapa Frölunda torg med omgivning för många år sedan.
Nu gräver de runt i hela city... Inte kul och köra bil i stan längre.

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal
De var de mindre rondellerna i sisjöns butiksområde, parallellt med leden.

Var även ett hiskeligt grävande när de skapa Frölunda torg med omgivning för många år sedan.
Nu gräver de runt i hela city... Inte kul och köra bil i stan längre.
Ha tålamod, det kommer bli bra. Nu öppnar dom snart röret under vattnet, blir bra för alla till och från E20.

Hela infrastrukturen i sisjöns industriområde å köpcenter är ett skämt.

Topp