Något ni aldrig glömmer att ta med

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"legolas " sa:
OK då, det är ditt liv och du har all rätt i världen att göra som du vill. Bara du orkar med att bygga drömhuset, det är det viktigaste,

Men ta med kondomer också, kanske även du vill till nån gång härnere...
:D :D ;D ;D
Vadå? Jag tänker ju gifta mig och skaffa barn, och det brukar ju inte bli barn om man använder kondom :)

Något jag ALLTID glömmer, är penna till att fylla i kortet man alltid måste fylla i på planet, Vart man ska vara, arraival,departure, vart man ska bo, flightnumber. osv.osv.

"legolas " sa:
Och dom är väldigt viktiga för bartösen att skydda sig emot oss killar som kommer dragande med all möjlig skit till Thailand. Så för allas vår skull ta med ett gäng kondomer va... man vet ju aldrig var du har doppat heller för den delen..
;D ;D ;D

Ja ta med er från sverige.. Thaikondomer är alldeles för små :P

"legolas " sa:
Och dom är väldigt viktiga för bartösen att skydda sig emot oss killar som kommer dragande med all möjlig skit till Thailand. Så för allas vår skull ta med ett gäng kondomer va... man vet ju aldrig var du har doppat heller för den delen..
;D ;D ;D

Karma till dej legolas för att du tänker på kvinnornas hälsa. :thumbsup:

Det är väldigt sällan jag glömmer ett full laddat konto och 7 back-up budgetar.
Man vet aldrig hur resan ter sig efter en öl eller två.
Det är överraskningsmomentet som just är kicken med att resa.

Lite skoj, lite allvar

Ja, det är naturligtvis pengar. Jag skickar över X tusen Baht till mitt konto i Kasikorn Bank någon dag innan varje avresa för att vara säker på att pengarna finns där när vi kommer fram.

Man är ju lite nördig ned det gäller väder och temperatur.
Så nästa vända ska jag försöka få tag i en speciell termometer som jag såg att en medresenär hade förra gången. det var en nyckelrings termometer som han hade fäst på ryggsäcken. Den gick även att använda i vatten och var näst intill okrossbar.

Jag har letat efter den på nätet utan framgång.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp