Han är ju fjällapa (norrman), vad förväntar du dig.......12,13 och 14 april i Thailand. Har du gått helt vilse i pannkakan?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Han är ju fjällapa (norrman), vad förväntar du dig.......12,13 och 14 april i Thailand. Har du gått helt vilse i pannkakan?

Firas ju på lite olika datum runt om i Thailand. I Ban Chang som exempel har dom riktat in sig på en dag och tror det var den 17e.12,13 och 14 april i Thailand. Har du gått helt vilse i pannkakan?
Två kramar. Songkram12,13 och 14 april i Thailand. Har du gått helt vilse i pannkakan?
Kanske är positivt för siffrorna över antalet döda och svårt skadade i trafiken. Vi kan ju hoppas på det i alla fall.Undrar om det blir lika mycket trafik som förut med högre priser på bränsle?.
Du verkar inte kunna mycket om Thailand.12,13 och 14 april i Thailand. Har du gått helt vilse i pannkakan?
Det er forskjellig fra plass til plass . Du har mye å lære om Thailand forstår jeg , Se vedlegg , der det står Thailailand storste vannfestival 16 og 17 april 2026 .12,13 och 14 april i Thailand. Har du gått helt vilse i pannkakan?
Sonkran är en religiös högtid och inget spektakel som du tycks tro. Det är precis samma sak som att fira påsk när det passar turisterna.Det er forskjellig fra plass til plass . Du har mye å lære om Thailand forstår jeg , Se vedlegg , der det står Thailailand storste vannfestival 16 og 17 april 2026 .
![]()
Jag tror banne mig att du har gjort framsteg i skärmdumpandet, grattisNår dei er ferdig å feira Songkran i Bangkok så kommer det på tusen -vis av turister til Bangsaen og feira songkran her . Og det er ikke bare vannspyling ,her er fult program , Med boksekamp ,og over hundra sandslott på stranden ,og mye mer . Her i Bangsaen feira dei Songkran når dei tjener mest penger på turistane , Dei vil ha Hotel og mat og drikkevarer , så her er arbeid til mange mann ,
![]()
![]()
![]()
@Einar du är inte läskunnig du ... läs vad det frågas om
är ju faktiskt songkram just idag och har varit i flera veckor redan
/ENis
Songkram den dagen kjenner jeg ikke til . Men i Thailand feira dei SONGKRAN , og den begynner den 13 april .@Einar du är inte läskunnig du ... läs vad det frågas om
är ju faktiskt songkram just idag och har varit i flera veckor redan
/ENis
Jag tror banne mig att du har gjort framsteg i skärmdumpandet, grattis![]()
![]()
Songkram den dagen kjenner jeg ikke til . Men i Thailand feira dei SONGKRAN , og den begynner den 13 april .
Jeg hadde problem med Skjermdumpan , bilde blei lagra i Adobe Photochop ,og der er det mange tusen bilder , jeg avinstalerte Adobe Photochop og og skjermdumpen blei OK . På moderne datamaskiner har du en tastatur og trykke på til skermdumpan . Oppe til hogre ved siden av F12 er det ein knapp du trykker på , der står på knappen PrtSc for å Skermdumpa .Jag tror banne mig att du har gjort framsteg i skärmdumpandet, grattis![]()
![]()
Men använder du fortfarande inte det inbyggda verktyget för just skärmdumpar? Jag har ju tipsat dig flera gånger om det. Här kommer en liten förklaring till hur du kan hitta det i Windows. Pssss det är gratisJeg hadde problem med Skjermdumpan , bilde blei lagra i Adobe Photochop ,og der er det mange tusen bilder , jeg avinstalerte Adobe Photochop og og skjermdumpen blei OK . På moderne datamaskiner har du en tastatur og trykke på til skermdumpan . Oppe til hogre ved siden av F12 er det ein knapp du trykker på , der står på knappen PrtSc for å Skermdumpa .
![]()