När infaller Songkram ?

Apropå vilse....

Datum för Bangsaen​

PlatsDatumKommentar
Bangsaen (Chonburi)16–17 aprilStort strandfirande, vattenkrig, sandpagoder och processioner

12,13 och 14 april i Thailand. Har du gått helt vilse i pannkakan?
Det er forskjellig fra plass til plass . Du har mye å lære om Thailand forstår jeg , Se vedlegg , der det står Thailailand storste vannfestival 16 og 17 april 2026 .

Screenshot 2026-03-28 165911.webp

Senast ändrad:
Det er forskjellig fra plass til plass . Du har mye å lære om Thailand forstår jeg , Se vedlegg , der det står Thailailand storste vannfestival 16 og 17 april 2026 .

Screenshot 2026-03-28 165911.webp
Sonkran är en religiös högtid och inget spektakel som du tycks tro. Det är precis samma sak som att fira påsk när det passar turisterna. :thumbsdown:

Når dei er ferdig å feira Songkran i Bangkok så kommer det på tusen -vis av turister til Bangsaen og feira songkran her . Og det er ikke bare vannspyling ,her er fult program , Med boksekamp ,og over hundra sandslott på stranden ,og mye mer . Her i Bangsaen feira dei Songkran når dei tjener mest penger på turistane , Dei vil ha Hotel og mat og drikkevarer , så her er arbeid til mange mann ,

Thai Bangsaen 303.webp

Screenshot 2026-03-28 172916.webp

Screenshot 2026-03-28 173655.webp

Når dei er ferdig å feira Songkran i Bangkok så kommer det på tusen -vis av turister til Bangsaen og feira songkran her . Og det er ikke bare vannspyling ,her er fult program , Med boksekamp ,og over hundra sandslott på stranden ,og mye mer . Her i Bangsaen feira dei Songkran når dei tjener mest penger på turistane , Dei vil ha Hotel og mat og drikkevarer , så her er arbeid til mange mann ,

Thai Bangsaen 303.webp

Screenshot 2026-03-28 172916.webp

Screenshot 2026-03-28 173655.webp
Jag tror banne mig att du har gjort framsteg i skärmdumpandet, grattis :) :thumbsup:

Songkran skal man ha en blomster skjorta , Her i Bangsaen har ett stort antal blomster skjorter , og de samme i Bangkok . Men i Pattaya var det lite faranger å se på Songkran dagen med vannspyling , Har dere vannskrekk ????

respecting-elders.webp

Songkranshirts.webp

@Einar du är inte läskunnig du ... läs vad det frågas om

är ju faktiskt songkram just idag och har varit i flera veckor redan

/ENis

@Einar du är inte läskunnig du ... läs vad det frågas om

är ju faktiskt songkram just idag och har varit i flera veckor redan

/ENis
Songkram den dagen kjenner jeg ikke til . Men i Thailand feira dei SONGKRAN , og den begynner den 13 april .

Jag tror banne mig att du har gjort framsteg i skärmdumpandet, grattis :) :thumbsup:
Jeg hadde problem med Skjermdumpan , bilde blei lagra i Adobe Photochop ,og der er det mange tusen bilder , jeg avinstalerte Adobe Photochop og og skjermdumpen blei OK . På moderne datamaskiner har du en tastatur og trykke på til skermdumpan . Oppe til hogre ved siden av F12 er det ein knapp du trykker på , der står på knappen PrtSc for å Skermdumpa .

Screenshot 2026-03-29 074839.webp

Jeg hadde problem med Skjermdumpan , bilde blei lagra i Adobe Photochop ,og der er det mange tusen bilder , jeg avinstalerte Adobe Photochop og og skjermdumpen blei OK . På moderne datamaskiner har du en tastatur og trykke på til skermdumpan . Oppe til hogre ved siden av F12 er det ein knapp du trykker på , der står på knappen PrtSc for å Skermdumpa .

Screenshot 2026-03-29 074839.webp
Men använder du fortfarande inte det inbyggda verktyget för just skärmdumpar? Jag har ju tipsat dig flera gånger om det. Här kommer en liten förklaring till hur du kan hitta det i Windows. Pssss det är gratis ;)

IMG_7089.webp

Tillbaka
Topp