A
Anonyma
Gäst
har precis installerat och testat Signal och det verkar funka helt ok, I Thailand är ju LINE utbrett men ska testa Signal ett tag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte många som stänger av mobilen helt när dom inte använder den för då kan ju ingen ringa till dig.....Inte om telefonen är avstängd.
Det gör man inte, man skickar ett jätteviktigt meddelande till dem som du känner dig tvungen att kontakta. Alternativt kanske man har mottagarens telefonnummer och ringa upp vederbörande?hur ringer man med email?
Ja det gäller ju att ens vänner finns på samma plattform annars spelar det ju ingen roll hur bra en sådan app är dessvärre.har precis installerat och testat Signal och det verkar funka helt ok, I Thailand är ju LINE utbrett men ska testa Signal ett tag
Ringa upp ex min dotter i Sverige på hennes tel nummer?Det gör man inte, man skickar ett jätteviktigt meddelande till dem som du känner dig tvungen att kontakta. Alternativt kanske man har mottagarens telefonnummer och ringa upp vederbörande?
Så är det ju men det är inget problem, ex här i Thailand så har väl 95% av folket LINE och div andra appar.Ja det gäller ju att ens vänner finns på samma plattform annars spelar det ju ingen roll hur bra en sådan app är dessvärre.
Har också dom andra du räknade upp men ska ge Signal en chans nu och pusha för den bland mina kontakter.Jag använder LINE, Signal, Messenger och WhatsApp privat och Teams i jobbet. Rent användarmässigt så slår Signal dom andra på fingrarna. Dessutom skall säkerheten vara hög och integritet viktigt säga det.
![]()
Inte många som stänger av mobilen helt när dom inte använder den för då kan ju ingen ringa till dig.....
Då de flesta har nummerpresentation så skulle dom ändå inte svara då Flimmer ringer.hur ringer man med email?
Kan ju ringa via G-mail till dina e-mailkontakter, har ringt frugan på gmail när messenger vart spärrad på båt.hur ringer man med email?
Det gör man inte, man skickar ett jätteviktigt meddelande till dem som du känner dig tvungen att kontakta. Alternativt kanske man har mottagarens telefonnummer och ringa upp vederbörande?åhur ringer man med email?
Med tnke på ditt OT inlägg, så kan jag utöka den med en fråga: Vad är normalpriset för att byta en packbox på en drivaxel som läcker olja från differentialen till bromstrumman?Då de flesta har nummerpresentation så skulle dom ändå inte svara då Flimmer ringer.
Den har jag inte sett, ser nu att den kräver att man installerar en tilläggs app till gmail.Kan ju ringa via G-mail till dina e-mailkontakter, har ringt frugan på gmail när messenger vart spärrad på båt.
![]()
Det gör man inte, man skickar ett jätteviktigt meddelande till dem som du känner dig tvungen att kontakta. Alternativt kanske man har mottagarens telefonnummer och ringa upp vederbörande?
Med tnke på ditt OT inlägg, så kan jag utöka den med en fråga: Vad är normalpriset för att byta en packbox på en drivaxel som läcker olja från differentialen till bromstrumman?
Faktum kvarstår. E-post standarden stödjer inte streaming av tex ljud. Tillägget är av annan standard.Den har jag inte sett, ser nu att den kräver att man installerar en tilläggs app till gmail.
Bra att veta
Jo precis min tanke också, det är ju inte email utan en konversations app skapad av google.Faktum kvarstår. E-post standarden stödjer inte streaming av tex ljud. Tillägget är av annan standard.
E-post (SMTP) är urgammalt inom IT
Nej, du behöver inte installera den extra appen.Den har jag inte sett, ser nu att den kräver att man installerar en tilläggs app till gmail.
Bra att veta
Vad skulle skillnaden vara (ang bakbromsarna ) ?Först och främst så får man undra hur det är ställt när man kör med trumbromsar.
Vad menar du?Vad skulle skillnaden vara (ang bakbromsarna ) ?
Viktigt att dräneringen bakom packboxen inte är täppt så den läckande oljan inte rinner in på bromsbackarna utan rinner på utsidanFörst och främst så får man undra hur det är ställt när man kör med trumbromsar.
För det andra så bör du inte överfylla diffhuset med olja.
Packbox borde du få för typ 100kr i Sverige och det går säkert att få en för 100Thb i Thailand.
Jobbet är gratis om du gör det själv.
Är du riktigt snål så kan du säkert täta med silikon som du kan hämta på närmaste byggarbetsplats.