Nedstägning av FB

Det gör man inte, man skickar ett jätteviktigt meddelande till dem som du känner dig tvungen att kontakta. Alternativt kanske man har mottagarens telefonnummer och ringa upp vederbörande?
Ringa upp ex min dotter i Sverige på hennes tel nummer?
Allvarligt Flimmer, du är inte med i matchen.
Det kostar skjortan och lite till att ringa med vanliga nummer spec mellan olika länder, det som gäller nu är att ha ett mobil abb med obegränsat internet och sen använder man en app för att ringa och skicka meddelanden, det är då helt gratis utöver kostnaden för abbet. Vi betalar 375 baht/mån i Thailand och kan använda internet på mobilen precis hur mycket som helst utan att hastigheten sänks. Helt suveränt.
Ringa med vanliga nummer är stenålder.
Känns lite märkligt att behöva förklara det här men du verkar inte ha hängt med.

Jag använder LINE, Signal, Messenger och WhatsApp privat och Teams i jobbet. Rent användarmässigt så slår Signal dom andra på fingrarna. Dessutom skall säkerheten vara hög och integritet viktigt säga det.

612310ED-0046-4448-82E3-8918FC6010AB.jpeg

Ja det gäller ju att ens vänner finns på samma plattform annars spelar det ju ingen roll hur bra en sådan app är dessvärre.
Så är det ju men det är inget problem, ex här i Thailand så har väl 95% av folket LINE och div andra appar.
Har ännu inte träffat någon som man vill hålla kontakt med som inte har det.
Bara att bjuda in alla dina vänner till ex Signal, finns en funktion för det i appen.
Om appen är bra så kommer den att spridas, Signal ser ut att ha över 100 milj nedladdningar så finns nog en å annan man kan ringa.
Appar som är krypterade och reklamfria är väl det vi ska försöka pusha.

Jag använder LINE, Signal, Messenger och WhatsApp privat och Teams i jobbet. Rent användarmässigt så slår Signal dom andra på fingrarna. Dessutom skall säkerheten vara hög och integritet viktigt säga det.

612310ED-0046-4448-82E3-8918FC6010AB.jpeg
Har också dom andra du räknade upp men ska ge Signal en chans nu och pusha för den bland mina kontakter.

åhur ringer man med email?
Det gör man inte, man skickar ett jätteviktigt meddelande till dem som du känner dig tvungen att kontakta. Alternativt kanske man har mottagarens telefonnummer och ringa upp vederbörande?
Då de flesta har nummerpresentation så skulle dom ändå inte svara då Flimmer ringer.
Med tnke på ditt OT inlägg, så kan jag utöka den med en fråga: Vad är normalpriset för att byta en packbox på en drivaxel som läcker olja från differentialen till bromstrumman?

Med tnke på ditt OT inlägg, så kan jag utöka den med en fråga: Vad är normalpriset för att byta en packbox på en drivaxel som läcker olja från differentialen till bromstrumman?

Först och främst så får man undra hur det är ställt när man kör med trumbromsar.
För det andra så bör du inte överfylla diffhuset med olja.
Packbox borde du få för typ 100kr i Sverige och det går säkert att få en för 100Thb i Thailand.
Jobbet är gratis om du gör det själv.

Är du riktigt snål så kan du säkert täta med silikon som du kan hämta på närmaste byggarbetsplats.

Den har jag inte sett, ser nu att den kräver att man installerar en tilläggs app till gmail.
Bra att veta
Nej, du behöver inte installera den extra appen.
Gå längst upp i vänster på din gmailapp, klicka, scrolla ner till inställningar, klicka på ditt konto och bocka av chatt så kommer chatt och ringfunktion fram i din gmailapp, nederst i appfönstret.

Först och främst så får man undra hur det är ställt när man kör med trumbromsar.
För det andra så bör du inte överfylla diffhuset med olja.
Packbox borde du få för typ 100kr i Sverige och det går säkert att få en för 100Thb i Thailand.
Jobbet är gratis om du gör det själv.

Är du riktigt snål så kan du säkert täta med silikon som du kan hämta på närmaste byggarbetsplats.
Viktigt att dräneringen bakom packboxen inte är täppt så den läckande oljan inte rinner in på bromsbackarna utan rinner på utsidan

Tillbaka
Topp