Ny moderator

Hej

Det är väl bara att önska den nya moderatorn lycka till och så får väl vi övriga göra vad vi kan för att underlätta hans uppdrag.

Mvh isan lover
Den nya moderatorn är en gammal medlem som vill va anonym iallafall i början.
Den nya har lovat att inte se mellan fingrarna utan att va helt neutral. Jag har även gett moderatorn 100% fullt förtroende

.

Screenshot_20220626-191415_Chrome.jpg

Jo jag tror nog att det varit problemet tidigare. Är man inte anonym så riskerar man att trampa "kompisar" på tårna.

Eventuellt kan detta vara vändning för forumet.
Jag är inte anonym men att trampa mig på tårna går bra.
Är det för att jag är kvinna?
För att jag är svensk?
Vad menar du med eventuellt vändning för forumet?
Ingen har tvingat någon att vara med här, det är gratis att va medlem.

Jag är inte anonym men att trampa mig på tårna går bra.
Är det för att jag är kvinna?
För att jag är svensk?
Vad menar du med eventuellt vändning för forumet?
Ingen har tvingat någon att vara med här, det är gratis att va medlem.
Öh nu förstår jag inte? Kvinna? Ska du dra SD kortet också?

Med en ny moderator kanske det blir ny moderering på forumet, nåt som du var först att meddela tyckte jag med att han har full behörighet.

Öh nu förstår jag inte? Kvinna? Ska du dra SD kortet också?

Med en ny moderator kanske det blir ny moderering på forumet, nåt som du var först att meddela tyckte jag med att han har full behörighet.
Blanda in in SD i detta, du och ett flertal här skiter fulllkomligt i reglerna. Det är jag som äger forumet och du med flera utnyttjar det med att skita i reglerna. Jag försöker vara snäll men får skit tillbaka.

Löjligt att tillsätta en ny moderator som inte vågar stå för vad hen är!

Svagt agerande från dig!
Finns den gamla tesen om att man har rätt att möta sin anklagare.

Samtidigt i det klimatet vi nu har både i samhället och på internet, där vittnen hotas eller grova personangrepp görs. Så håller vi på att skapa ett samhälle där anonymiteten är det enda skyddet.

Har varit på tal en tid med anonyma vittnen, främst förekommer diskussion i gängrelqterade fall, där rädslan för reprisalier på dig eller dina nära får vittnen att tystna. I ett rättssamhälle är det en ohållbar utveckling.

Detsamma gäller det fria ordet på internet. Med anonymitet behöver man inte oroa sig för påhopp, hot eller anklagelser.

Att vara moderator för ett vuxendagis och sandlåda av den rang som Thaisnack är kräver sin man/kvinna. Att det finns folk som vill engagera sig och hålla ordning är beundransvärt, att de samtidigt vill vara anonyma är beklagligt men samtidigt förståeligt.

Tillbaka
Topp