Nox
Forumräv
NEJ!!Det är nox va?
Så kanske du med förstår.
Hade det varit jag hade du fått en varning direkt för dina tjatiga inlägg emellanåt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NEJ!!Det är nox va?
Den nya moderatorn är en gammal medlem som vill va anonym iallafall i början.Hej
Det är väl bara att önska den nya moderatorn lycka till och så får väl vi övriga göra vad vi kan för att underlätta hans uppdrag.
Mvh isan lover
HejDen nya moderatorn är en gammal medlem som vill va anonym iallafall i början.
Den nya har lovat att inte se mellan fingrarna utan att va helt neutral. Jag har även gett moderatorn 100% fullt förtroende
Jag är jag och ingen annan. Ni kan gissa bäst ni vill, jag lovar att utföra uppdraget till @Kycklingen s fulla belåtenhet. Och även mentor @Berralund .Det är nox va?
Jo jag tror nog att det varit problemet tidigare. Är man inte anonym så riskerar man att trampa "kompisar" på tårna.Hej
Det är nog en bra idé att vara anonym när man har ett sånt uppdrag.
Mvh isan lover
Menar du att du skall hålla dig i skinnet nu?Eventuellt kan detta vara vändning för forumet.
Jag är inte anonym men att trampa mig på tårna går bra.Jo jag tror nog att det varit problemet tidigare. Är man inte anonym så riskerar man att trampa "kompisar" på tårna.
Eventuellt kan detta vara vändning för forumet.
Öh nu förstår jag inte? Kvinna? Ska du dra SD kortet också?Jag är inte anonym men att trampa mig på tårna går bra.
Är det för att jag är kvinna?
För att jag är svensk?
Vad menar du med eventuellt vändning för forumet?
Ingen har tvingat någon att vara med här, det är gratis att va medlem.
Blanda in in SD i detta, du och ett flertal här skiter fulllkomligt i reglerna. Det är jag som äger forumet och du med flera utnyttjar det med att skita i reglerna. Jag försöker vara snäll men får skit tillbaka.Öh nu förstår jag inte? Kvinna? Ska du dra SD kortet också?
Med en ny moderator kanske det blir ny moderering på forumet, nåt som du var först att meddela tyckte jag med att han har full behörighet.
Hade jag fortsatt haft något att säga till om, hade jag skickat korkavgift till alla medlemmar å köpt laokao för hela slantenNEJ!!
Så kanske du med förstår.
Hade det varit jag hade du fått en varning direkt för dina tjatiga inlägg emellanåt![]()
Herregud, har ni anställt en fallskärmsjägareJag är jag och ingen annan. Ni kan gissa bäst ni vill, jag lovar att utföra uppdraget till @Kycklingen s fulla belåtenhet. Och även mentor @Berralund .
Moderaterna skall inte bytas ut, dom skall ju rädda Sverige!Herregud, har ni anställt en fallskärmsjägare![]()
Bra med nytt friskt blod, borde vara en regel med moderatbyte vartannat år.
Löjligt att tillsätta en ny moderator som inte vågar stå för vad hen är!Den nya moderatorn är en gammal medlem som vill va anonym iallafall i början.
Den nya har lovat att inte se mellan fingrarna utan att va helt neutral. Jag har även gett moderatorn 100% fullt förtroende
Finns den gamla tesen om att man har rätt att möta sin anklagare.Löjligt att tillsätta en ny moderator som inte vågar stå för vad hen är!
Svagt agerande från dig!
Ja du, slott o herresätenOm det är hen jag tror det är så skulle jag också hålla tyst om vem man är![]()
![]()
![]()
![]()
Det är en fd. medlem, känd av alla som nu är tillbaka: gissar på PhontaOm det är hen jag tror det är så skulle jag också hålla tyst om vem man är![]()
![]()
![]()
![]()