Känns fånigt att du bedriver nån häxjakt på bolaget, utan att ha nåt eget exempel att utgå ifrån. Särskilt när den du varnar flera ggr säger att han är nöjd med bolaget. Du har ju nu meddelat din (proxyinhämtade) varning, vad får du ut av att fortsätta varna för ett företag du aldrig haft nåt att göra med?Om du läser flera omdömen så kan du se att de som har fått problem har hänvisats till telefon istället för mail och där hamnat hos någon indier med dålig engelska och vissa har betalat för bagage men fått biljetter utan vilket inte har lösts.
Om du inte vill läsa omdömen är upp till dej, det finns gott om dem på flera sajter för samtliga företag i den företagsgruppen.
Du har rätt i att det klagas på att betala för tillägg men de som ha betalt för tilläggen har inte fått den hjälp de har betalt för.
Bara att läsa omdöme om du själv vill bilda dej en uppfattning, det finns gott om dem på flera sajter.
Jag är medveten om att han är nöjd och ville göra honom, egentligen Kycklingen medveten om riskerna med företaget, men han får givetvis handla sina biljetter precis var han vill.
Ingen personligt, ingen hund begraven, vi hittade dessa omdömen när vi skulle iväg på vår lilla rundresa i Asien för ett år sedan så vi köpte direkt från flygbolagen istället för att chansa, tidigare så har jag köpt flygstolar av charterbolagen främst Fritidsresor men då var det till Phuket 2-3 veckor varje gång.
I min värld ett väldigt konstigt beteende, men vi är ju alla olika.....